هیات مدیره استقلال باید پاسخگو باشد نه پرسشگر

به گزارش مجله پیامک، سید کاظم اولیایی در گفتگو با خبرنگاران گفت: گویا هیأت مدیره باشگاه استقلال قصد ورود به قرارداد بازیکنان را دارد و آنها معتقدند باید در مبلغ قراردادها تجدید نظر شود. من نمی دانم که در این مورد چه اتفاقی افتاده و آیا هنگام عقد قراردادها تخلفی روی داده یا خیر، اما اگر چنین باشد هیأت مدیره و به خصوص رئیس هیات مدیره اینجا پرسشگر نیست، بلکه خود باید پاسخگو باشد. اگر هم قرار باشد به این قراردادها ورود شود، این اتفاق باید توسط گروهی خبره و زبده و بی طرف باشند که دارای اهلیت هم باشند و بعد از بررسی باید گزارش خود را به مجمع و هواداران ارائه دهند.

هیات مدیره استقلال باید پاسخگو باشد نه پرسشگر

مدیرعامل پیشین آبی پوشان بیان داشت: مسئولیت هر مؤسسه یا شرکت تجاری در وهله نخست با هیأت مدیره است چون این هیأت مدیره است که سیاست های کلی را مشخص و تصویب می کند و مدیرعامل تنها مأمور به اجرای آن سیاست ها می باشد. خیلی مواقع مدیرعامل حتی عضو هیأت مدیره هم نیست و این نشان می دهد مسئولیت هر اتفاقی چه مثبت چه منفی قبل از مدیرعامل، به عهده هیأت مدیره است.

وی افزود: این صحبت من کلی است و اگر هر اتفاقی در استقلال هم افتاده باشد امروز هیأت مدیره باید پاسخگو باشد نه اینکه در مقام پرسشگر طرح سوال نماید.

اولیایی در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید برای استقلال تاکید کرد: در این راه باید حتماً مصلحت باشگاه در اولویت قرار گیرد نه مصلحت گروه هایی که دنبال دریافت قدرت در این باشگاه هستند. باید مدیری مسئولیت کار را برعهده بگیرد که دارای برنامه باشد. برنامه ای که پاسخگوی نیازهای مالی و فنی استقلال در آینده نزدیک، میان مدت و بلند مدت باشد. باید مدیری مسئولیت را برعهده بگیرد که توانمندی اداره این باشگاه با چند ده میلیون هوادار را داشته باشد. ضمن اینکه برنامه به تنهایی مهم نیست و تیمی که می تواند این برنامه را پیش ببرد هم مهم است.

کارشناس فوتبال شرح داد: استقلال امروز جزیره - جزیره شده و همه ارکان این باشگاه از هوادار و پیشکسوت گرفته تا رسانه های باشگاه به 10 گروه 10 درصدی تقسیم شده اند که هر کدام کار را در دست بگیرند، 10 درصد موافق دارند و 90 درصد مخالف. یعنی 9 گروه دیگر بر علیه آن گروه با هم ائتلاف می کنند و این موضوع اصلاً محدود به یک فرد و مختص یک گروه نیست. این اتحاد و همدلی در بین استقلالی ها از بین رفته و این موضوع به تیم ضربه می زند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1311

به "هیات مدیره استقلال باید پاسخگو باشد نه پرسشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات مدیره استقلال باید پاسخگو باشد نه پرسشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید