می خواهم بمانم حتی بدون تو

به گزارش مجله پیامک، عجیب ترین اتفاقی که پس از عزل شهاب عزیزی خادم در سئول جنوبی رقم خورد، چرخش نامحسوس حامیان دانه درشت وی در کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال بود.

می خواهم بمانم حتی بدون تو

شرکای نامحسوس آقای رئیس که در حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا نقش تأثیرگذاری داشتند، برای حفظ کرسی مدیریتی خود ترجیح دادند لحظه ای درنگ نکنند و در کمتر از 48 ساعت از عزل شهاب، به سرعت برق و باد مواضع حمایتی خود را با نقدها تند مدیریتی تغییر دهند تا شاید عمر مدیریتی آن ها دوام پیدا کند.

مقایسه صحبت های قبل از عزل و پس از برکناری افرادی نظیر کاظم اولیایی که در جریان حذف استقلال و پرسپولیس نقش پر رنگی ایفا کردند، این ادعا را به اثبات می رساند که موضع گیری و اظهارنظر بستگی به جو مدیریتی در ساختمان فدراسیون فوتبال دارد نه بر اساس قوانین و ضوابط مندرج در آیین نامه های تصویب شده در مجمع و هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال. بر این اساس بدون هیچ مقدمه ای افراد صرفاً برای حفظ میز و جایگاه و جایگاه مدیریتی خود در چشم بر هم زدنی مواضع خود را تغییر می دهند.

افکار عمومی به یاد دارند کاظم اولیایی و داریوش مصطفوی در ماه های قبل همگام با عزیزی خادم سیاست های مدنظر او را پیاده سازی می کردند؛ از این رو نفی این اتفاقات از سوی شرکای رئیس معزول فدراسیون فوتبال قابل قبول نیست!

تغییر موضع مشهود کاظم اولیایی و حمایت از اقدام هیأت رئیسه در عزل رئیس فدراسیون تنها یک پیغام دارد؛ من می خواهم بمانم!

شاید اگر این تفکر نزد اعضای کمیته بدوی و کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای وجود نداشت، امروز شاهد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا نبودیم، اما متأسفانه این اتفاق در فوتبال و بعضاً ورزش ما نهادینه شده و افراد برای خوشایند مقام بالادستی مواضع خود را تغییر می دهند تا عمر مدیریتی خود را تداوم بخشند و همچنان در مسند قدرت حضور داشته باشند؛ فارغ از اینکه حضور آنها مایه چه مصیبت هایی برای فوتبال و ورزش ما بوده است!

*روزنامه نگار

منبع: ایران ورزشی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2039

به "می خواهم بمانم حتی بدون تو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهم بمانم حتی بدون تو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید