مورد جدید فوت یا ابتلا به کرونا در همدان نداریم

به گزارش مجله پیامک، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: خوشبختانه بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به صورت روزانه اعلام می شود، مورد جدید فوت یا ابتلا به کرونا ویروس در همدان نداریم.

مورد جدید فوت یا ابتلا به کرونا در همدان نداریم

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، دکتر منوچهر کرمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پاسخ نمونه های ارسال شده به آزمایشگاه وزارت بهداشت به صورت روزانه توسط سخنگوی وزارت متبوع اعلام می شود و هیچ منبع دیگری نمی تواند در این زمینه اظهارنظر کرده و نسبت به ارائه آمار و اطلاعات اقدام کند.

وی با اشاره به این که بخش بیماری های عفونی در بیمارستان سینا برای بستری بیماران مشکوک به کرونا منظور شده است، افزود: اورژانس جدید این مجموعه نیز به این امر اختصاص یافته که خوشبختانه تا به امروز نیاز به استفاده از ظرفیت آن نبوده است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان ادامه داد: حدود 200 تخت نیز در بیمارستان بعثت برای پشتیبانی از این هدف منظور شده که می تواند در صورت لزوم مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی همچنین از قرنطینه بودن بیماران مشکوک به کرونا خبر داد و گفت: سایر بیماران در دیگر بخش های بیمارستانی نیز در موضوع ملاقات تحت محدودیت هستند و تا حد امکان ملاقات برقرار نمی شود که امید است مردم همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

کرمی بیان کرد: از یک شنبه یازدهم اسفند مرکز تلفن دانشگاه (call center) به منظور تسهیل در ارتباطات مردمی و اطلاع رسانی در حوزه بهداشت و درمان درزمینهٔ طرح سؤالات و مسائل پیرامون کرونا ویروس فعال شده و خط تلفن 3143 دانشگاه نیز به آن منظور تغییر کاربری داده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 824

به "مورد جدید فوت یا ابتلا به کرونا در همدان نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورد جدید فوت یا ابتلا به کرونا در همدان نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید