سلامت و آموزش حق دانش آموزان است

به گزارش مجله پیامک، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از شروع سال تحصیلی به صورت مرحله ای و گام به گام اطلاع داد .

سلامت و آموزش حق دانش آموزان است

به گزارش خبرنگرخبرنگاراندفترمازندران درساری، علیرضا سعدی پور در جلسه شورای معاونین با بیان اینکه مقدار بهره وری آموزش مجازی 50 درصد آموزش حضوری است، تاکید نمود: تعطیلی مدارس آسیب های جدی در بدنه جامعه در سطح دانش آموزان، خانواده ها و همکاران ایجاد نموده است.

وی با بیان اینکه آموزش حضوری تاثیرات مثبتی در جامعه خواهد داشت ادامه داد: الگو پذیری دانش آموزان از معلم و انتقال احساس و عواطف و بعلاوه بالا رفتن بازده تعلیم و تربیت از مزایای آموزش حضوری است به همین جهت است که متخصصان حوزه آموزش و پرورش بر حضوری شدن آموزش تاکید دارند.

این مقام مسئول با تاکید بر سلامت و آموزش به اسم حق همه دانش آموزان ایران اسلامی خاطر نشان کرد: اولویت اول دستگاه تعلیم و تربیت ایجاد امنیت در حوزه سلامت و بهداشت دانش آموزان است و به معاونت سلامت تاکید شده است یک برنامه مدون و یکپارچه برای کلیه مدارس استان تنظیم و نظارت بر فرایند اجرای آن را در دستور کار قرار دهد.

سعدی پور در خاتمه با بیان اینکه باید شیوه آموزش در آغاز سال تحصیلی را به شورای مدرسه تفویض کنیم تا هر مدرسه با توجه به امکانات و موقعیت جغرافیایی خود تصمیم گیری کند تاکید نمود:خانواده های عزیز به اسم شرکای آموزش و پرورش اطمینان می دهیم که آغاز سال تحصیلی و تمهید مقدمات برای آموزش حضوری را به صورت قدم به قدم و تدریجی پیگیری کنیم تا بتوانیم از این مریضی منحوس کرونا فارق شویم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1798

به "سلامت و آموزش حق دانش آموزان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلامت و آموزش حق دانش آموزان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید