طرز تهیه رولت گوشت با خمیرهزارلا پمینا همراه با ویدیو

به گزارش مجله پیامک، اگر شما هم جز کسانی هستید که مشغله دارید و وقت محدودی برای آشپزی برای تان باقی می ماند، این دستور پخت ساده و مجذوب کننده را حتما امتحان کنید. رولت گوشت و پنیر با خمیرهزارلا هم یک غذای شیک و مجذوب کننده برای مهمانی است و هم یک وعده غذای سالم و مجذوب کننده برای روزهای سخت کاری! درست کردن رولت گوشت پنیری کار چندانی نمی برد، کافی است گوشت قلقلی را بپزید و با استفاده از خمیرهزارلا پمینا آن ها را به شکل رولت گوشت دربیاورید.

طرز تهیه رولت گوشت با خمیرهزارلا پمینا همراه با ویدیو

مواد لازم برای تهیه رولت گوشت با خمیرهزارلا پمینا

  • روغن مایع سه قاشق غذاخوری
  • سس کچاپ به اندازه لازم
  • نمک نصف قاشق جای خوری
  • فلفل نصف قاشق چای خوری
  • پودر سیر نصف قاشق چای خوری
  • گوشت قلقلی 150 گرم
  • خمیرهزارلا پمینا خرید آنلاین یک بسته
  • پنیر چدار خرید آنلاین 50 گرم
  • زرده تخم مرغ یک عدد
  • پنیر موزارلا خرید آنلاین 30 گرم

طرز تهیه رولت گوشت با خمیرهزارلا پمینا

مرحله اول

یک ماهیتابه بردارید و داخل آن روغن مایع و سس کچاپ بریزید و روی گاز بگذارید. نمک و فلفل را به آن اضافه کنید و اجازه دهید کمی بجوشند. گوشت قلقلی را به ترکیب اضافه کنید و بگذارید مواد حسابی به خورد هم بروند و بپزند. (برای گوشت قلقلی باید گوشت چرخ نموده را با دست تان به تکه های گوشت گرد تبدیل کنید.)

مرحله دوم

یک بسته خمیرهزارلا پمینا بردارید و مثل ویدیو به صورت طولی به سه قسمت تقسیم کنید. خمیر را یک بار با وردنه فشار دهید تا کمی پهن تر گردد. روی خمیر مثل ویدیو پنیر چدار و گوشت قلقلی بگذارید و خمیر را لوله کنید.

مرحله سوم

یک سینی برای اینکه داخل فر بگذارید بردارید و وسط آن یک کاسه بگذارید. خمیرهای لوله شده که گوشت و پنیر را داخل شان جا دادید، مثل ویدیو دور کاسه بچینید و با چاقو دور آن ها را برش بزنید.

مرحله چهارم

یک عدد تخم مرغ بردارید و زرده و سفیده را جدا کنید. سفیده را برای مصرف در دیگر غذاهای تان کنار بگذارید و زرده را با یک قلموی آشپزی روی خمیرها بمالید. کمی پنیر چدار روی مواد بریزید و کاسه را با سس کچاپ پر کنید.

مرحله پنجم

فر را روی درجه 180 سانتی گراد تنظیم کنید و یک فویل روی سس کچاپ بکشید. سینی را به مدت 40 دقیقه در فر بگذارید تا رول گوشت و پنیر حسابی برشته گردد. سینی را از فر خارج کنید و از این غذای خوش بو و مجذوب کننده حسابی لذت ببرید! می توانید سلیقه خودتان را هم در تزیین آن به کار بگیرید.

منبع: کتاب کاله
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2186

به "طرز تهیه رولت گوشت با خمیرهزارلا پمینا همراه با ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه رولت گوشت با خمیرهزارلا پمینا همراه با ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید