خبرنگاران معرفی نیازهای کشاورزی و صنایع وابسته با حضور دانش بنیان ها

به گزارش مجله پیامک، تهران- خبرنگاران- رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته از امروز - یکشنبه - به مدت دو روز با حضور شرکت های دانش بنیان و صنایع عظیم این حوزه به صورت برخط شروع شد.

خبرنگاران معرفی نیازهای کشاورزی و صنایع وابسته با حضور دانش بنیان ها

رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته کشور از 12تا 14 مرداد ماه به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در محل این صندوق با هدف بازارسازی برای شرکت های دانش بنیان و فناورو نیز به هم ریانی عرضه و تقاضا برگزار می گردد.

در این رویداد سه روزه نیازهای فناورانه وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جنگل ها، مراتعو آبخیزداری کشور، سازمان شیلات ایران، اداره اوقاف استان البرز، شرکت هیرمند، شرکت تجارت الکترونیک مهر، هلدینگ کشاورزی و دامپروری فردوس پارس، شرکت بهینه سازان صنعت تاسیسات و باغ نوآوری ورامین در 9 نشست در دو نوبت صبح و عصر معرفی می گردد، همچنین در این رویداد مجازی، مذاکره خصوصی با ارایه کنندگان نیازها در اتاق های مجازی نیز پیش بینی شده است ...

242 در این رویداد مجازی سه روزه 242 نفر شرکت نموده اند که از این تعداد 137 نفز از 124 شرکت دانش بنیان، 35 نفر از33 شرکتدر فرآیند دانش بنیانی و 70 نفر نیز از شرکت های غیر دانش بنیان هستند.

در حین برگزاری این رویداد مجازی، فرصت پرسخ و پاسخ برای شرکت کنندگان در این وبینار نیز در قسمت تبادل نظر در نظر گرفته شده است، همچنین کارگاه های معرفی نقش مالکیت فکری و دریافت استانداردها در توسعه محصولات کشاورزی برگزار می گردد.

در این رویداد سه روزه نیازهای فناورانه در محورهای نهاده های زراعی و دامی، مکانیزاسیون، آبیاری، کود و بذر و سموم کشاورزی ارایه می گردد.

صندوق نوآوری و شکوفایی در سال جهش فراوری و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقدام به برگزاری رویدادهای مجازی نموده است که این رویداد نیز پیرو برگزاری رویدادهای ارایه نیازهای فناورانه صنایع در سال گذشته از ابتدای سال جاری به صورت مجازی در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1158

به "خبرنگاران معرفی نیازهای کشاورزی و صنایع وابسته با حضور دانش بنیان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معرفی نیازهای کشاورزی و صنایع وابسته با حضور دانش بنیان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید