خبرنگاران جزییات افزایش 4 برابری اینترنت خانگی در قم

به گزارش مجله پیامک، قم - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم از راه اندازی سرویس جدید اینترنت پرسرعت VDSL در این استان از عصر امروز(شانزدهم فروردین ماه جاری) اطلاع داد.

خبرنگاران جزییات افزایش 4 برابری اینترنت خانگی در قم

سید اسدالله دهناد عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران،بیان نمود: واگذاری سرویس VDSL در قم از اواخر سال98 شروع و در این مدت کوتاه، تا به امروز 5894 سرویس VDSL در شهر قم نصب که 3280 مورد آن نیز دایر شده است.

وی با اشاره به این کهVDSL نوعی سرویس اینترنت پرسرعت است که قادر به افزایش 4 برابری سرعت اینترنت برای کاربران است اضافه کرد: در این سرویس کاربران قادر خواهند بود با سرعت 40 تا 100 مگابیت در ثانیه (بر اساس فاصله مشترک تا مرکز مخابراتی) برای دریافت اطلاعات و بین 20 تا50 مگابیت در ثانیه برای ارسال اطلاعات اقدام کنند.

وی سرعت بسیار بالای این سرویس جدید را در مقایسه با ADSL موردتوجه قرارداد و گفت: حداکثر سرعت دانلود اطلاعات در سرویسADSL ، هشت مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود اطلاعات از کاربر به اینترنت 800 کیلوبیت در ثانیه است به همین جهت سرویس VDSLخدمات بسیار بهتری را به مشترکان ارائه می نماید.

مدیرعامل شرکت مخابرات قم با اشاره به این که 128 روستای استان از ADSL بهره مند هستند گفت، واگذاری VDSL به روستاها نیز در آینده ای نزدیک امکان پذیر خواهد شد.

دهناد با اشاره به این که هم اینک حدود 100 هزار کاربر مشترک اینترنت پرسرعت مخابرات در قم وجود دارد گفت : واگذاری سرویس VDSL به مشترکینی که امکان فنی دارند در اسرع وقت انجام می گردد.

وی گفت: مشترکینی که تمایل به تغییر سرویس اینترنت پرسرعت خود به VDSL را دارند می توانند ضمن تماس با 2020 از اطلاعات بیشتر در این زمینه برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگاران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش ازاین در یک رشته توییت از راه اندازی اینترنت با 4 برابر سرعت کنونی در استان های قم و تهران از عصر امروز خبر داده بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 911

به "خبرنگاران جزییات افزایش 4 برابری اینترنت خانگی در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جزییات افزایش 4 برابری اینترنت خانگی در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید