فراوری 2میلیون ماسک و 70هزار لباس ایزوله توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش مجله پیامک، پویش احسان سلامت با توزیع 10هزار بسته اقلام بهداشتی ضدکرونایی به استان مازندران رسید.

فراوری 2میلیون ماسک و 70هزار لباس ایزوله توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش خبرنگاران، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه مراسم توزیع این اقلام با اشاره به توزیع 100 هزار بسته لوازم بهداشتی در مناطق محروم کشور در قالب پویش احسان سلامت گفت: در این پویش که توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام راه اندازی شده، تا به امروز 100 هزار بسته لوازم بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده، ژل دست و ماسک تنفسی در مناطق محروم کشور توزیع شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به سهم 10 هزار بسته ای استان مازندران ازاین پویش اظهار داشت: امروز 5 هزار بسته لوازم بهداشتی برای توزیع در استان مازندران تحویل داده شد. ضمن این که قبلا هم 5 هزار بسته دیگر در این استان توزیع شده بود.

مدنی از فراوری و توزیع روزانه 200 هزار ماسک تنفسی توسط بنیاد برکت نیز اطلاع داد و اضافه کرد: بنیاد برکت روزانه 200 هزار ماسک تنفسی را در شرایط کاملاً بهداشتی و استرلیزه فراوری وبا دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور توزیع می نماید.

وی ادامه داد: بنیاد برکت همچنین به وسیله کارگاه ها و واحدهای فراوریی طرف مشارکت خود، روزانه 6500 دست پوشاک بیمارستانی (گان) و لباس ایزوله مخصوص پزشکان و پرستاران را فراوری و تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می دهد.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به فراوری و توزیع 2 میلیون ماسک تنفسی توسط این بنیاد تا به امروز توضیح داد: در این مدت، 70 هزار دست پوشاک بیمارستانی و لباس ایزوله مخصوص پزشکان و پرستاران معالج بیماران مبتلا به کرونا نیز فراوری و در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی توزیع شده است.

وی گفت: با سرمایه گذاری بنیاد برکت برای ساخت و راه اندازی یک دستگاه فراوری ماسک در یکی از واحدهای صنعتی مشارکتی بنیاد، روزانه 60 هزار ماسک تنفسی به شکل کاملاً ماشینی، بهداشتی و استرلیزه فراوری می گردد.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به سفرش به استان مازندران اظهار کرد: تا امروز اقدامات و فعالیت های خوبی در مازندران اجرا شده است که از آن جمله می توان به فراوری و توزیع یک میلیون و 100 هزار ماسک تنفسی در این استان اشاره نمود. همچنین یک هزار دست پوشاک بیمارستانی (گان) در مراکز بهداشتی و درمانی استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: یکی از واحدهای صنعتی دانش بنیان طرف قرارداد با بنیاد برکت در استان که قبلاً در حوزه فراوری شامپو فعالیت داشت، با تغییر خط فراوری خود تا به امروز 30 هزار محلول ضدعفونی کننده را تحویل سیستم بهداشت و درمان مازندران داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 908

به "فراوری 2میلیون ماسک و 70هزار لباس ایزوله توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 2میلیون ماسک و 70هزار لباس ایزوله توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید