ترامپ بدترین رئیس جمهور آمریکا طی 3 دهه گذشته

به گزارش مجله پیامک، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران جنبش انصارالله با انتشار توییتی نوشت: برخلاف آنچه کشورهای عضو ائتلاف متجاوز تبلیغ می نمایند، هیچ چشم انداز صلحی در یمن وجود ندارد.

ترامپ بدترین رئیس جمهور آمریکا طی 3 دهه گذشته

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

وی اضافه کرد، پیشنهادهای مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن به متجاوزان و دست نشانده های آنها طی دو ماه گذشته بدون پاسخ مانده و از وی خواسته شده که منتظر پاسخ شان باشد.

الحوثی ادامه داد: پاسخ ما به فرستاده سازمان ملل در قالب یک سند راهکار جامع بود که بر راهکار های قانونی تأکید

به گزارش هفته نامه آمریکایی نیوزویک، در حالیکه تنها چهار ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده همچنان در رقابت ها برای پیروزی در کاخ سفید از جو بایدن رقیب دموکراتیک خود عقب است.

در نظرسنجی های منتشر شده توسط ریل کلیرپالیتیکس (به انگلیسی: RealClearPolitics یک خوراک خوان انسانی نظرسنجی ها و اخبار سیاسی که در سال 2000 در شیکاگو بنیان نهاده شد) بایدن با اختلاف 9.3 درصد، از رقیب خود جلوتر است.

هرچند در این میان بعضی دیگر از نظرسنجی ها از جمله یو اس ای تودی، سافولک (نظرسنجی مشترک میان روزنامه یو اس ای تودی و دانشگاه سافولک) پیشگامی بایدن از ترامپ را با اختلاف 12 درصد نشان می دهند. به این ترتیب که بایدن با کسب 53 درصد آرا در برابر ترامپ با 41 درصد رای نهاده شده است.

در حقیقت برای کارشناسانی که از نزدیک این رقابت ها را دنبال می نمایند، شانسی برای پیروزی ترامپ وجود ندارد و این در حالیست که ترامپ بدترین عملکرد را به عنوان یک رییس جمهوری در سه دهه اخیر داشته است.

آخرین باری که رأی دهندگان آمریکایی به یک رییس جمهوری رای پایینی دادند، برمی شود به سال 1992 و زمان ریاست جمهوری جرج اچ.دابلیو بوش که در پی انتخاب مجدد در رقابت با راس پرو نامزد مستقل و بیل کلینتون نمزد حزب دموکرات نهاده شد.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1106

به "ترامپ بدترین رئیس جمهور آمریکا طی 3 دهه گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ بدترین رئیس جمهور آمریکا طی 3 دهه گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید