سیاست های مالی ترامپ؛ محور نشست گروه 7 در ایتالیا

به گزارش مجله پیامک، وزیر خزانه داری آمریکا در نشست وزرای مالی گروه 7 در ایتالیا، متحدان واشنگتن را در جریان سیاست های مالی دولت ترامپ قرار می دهد.

سیاست های مالی ترامپ؛ محور نشست گروه 7 در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقامات ارشد مالی چندین کشور با نظام مالی پیشرفته نشستی را با هدف آگاهی بیشتر از سیاست های مالی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در زمینه های پرداخت های مالیاتی و تجارت و همچنین آنالیز راه های بهبود نظام مالی و مبارزه با تامین مالی فعالیت های تروریستی و مهار فرارهای مالیاتی شرکت های بزرگ برگزار کردند.

بر اساس این خبر، نشست گروه 7 متشکل از وزرای مالی 7 کشور در شهر ساحلی و جنوبی باری ایتالیا امروز آدینه شروع شده و استیون منوچین رئیس خزانه داری آمریکا قرار است در این نشست متحدان کلیدی دولت واشنگتن را در جریان سیاست و طرح های ترامپ قرار می دهد.

اقتصاد جهانی با رشدی ثابت همراه است و نگرانی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه رشد اقتصاد به میزان قبل از وقوع بحران مالی جهانی نرسیده است و بازدهی نیروی کار همچنان عقب است. افزایش خروجی هر کارگر یک امر کلیدی در رشد اقتصاد محسوب می گردد و اقتصاددانان می گویند که این بازدهی ممکن است به دلیل عدم تمایل تجار برای سرمایه گذاری در تاسیسات و تجهیزات از ترس رکود بزرگ مالی و همچنین عدم اطمینان به مقررات جدید، همچنان متوقف باقی بماند.

ترامپ در طول رقابت های انتخاباتی خود مکررا دولت های قبلی در آمریکا را به ناکامی در اتخاذ موضعی سخت در راستای اجرای توافقنامه های تجاری متهم کرد؛ ناکامی ای که به بهای از بین رفتن میلیون ها شغل کارخانه های پردرآمد و کسری بودجه عظیم تجاری آمریکا منجر شد.

نشست وزرای مالی گروه 7 در ایتالیا که امروز شروع شده است، شرایط را برای برگزاری نشستی در سطح روسای جمهور و نخست وزیران در تاریخ 26 و 27 ماه مه در تائورمینا ایتالیا فراهم خواهد نمود.

نشست گروه هفت با حضور وزرای مالی کشورهای کانادا، فرانسه، آلمان، ژاپن، ایتالیا، آمریکا و انگلیس و همچنین نمایندگانی از اتحادیه اروپا برگزار می گردد.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 706

به "سیاست های مالی ترامپ؛ محور نشست گروه 7 در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست های مالی ترامپ؛ محور نشست گروه 7 در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید