تجلیل نمکی از مدیر شبکه دو

به گزارش مجله پیامک، سعید نمکی از محمدرضا جعفری جلوه به دلیل اقدامات ویژه برای برنامه سازی در حوزه بهداشت و درمان تشکر کرد.

تجلیل نمکی از مدیر شبکه دو

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه ای از محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما، به دلیل اقدامات ویژه در حوزه برنامه سازی و توجه این شبکه به امر اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی عمومی جامعه در حوزه بهداشت ودرمان در ایام همه گیری ویروس کرونا تجلیل کرد.

دکتر سعید نمکی (وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) در بخشی از نامه خود خطاب به مدیر شبکه دو آورده:

. تردیدی نیست اگر همراهی مدام، مشفقانه و دلسوزانه جنابعالی و همکارانتان در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نبود، توفیق امروز همکاران اینجانب در مدیریت این بیماری این گونه میسر نمی شد.

نقش بی بدیل رسانه ملی در اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی عمومی، جلب مشارکت وسیع اجتماعی و ارتقاء روحیه مدافعان سلامت در تاریخ این سرزمین به عنوان دستاوردی مهم به یادگار خواهد ماند. امید است در ادامه این راستا نیز بتوانیم از مساعدت ارزشمند جنابعالی و همکاران ارجمندتان بهره مند شویم و هر چه زودتر با مهار این ویروس منحوس شاهد سلامت و شادابی مردم عزیزمان باشیم.

لازم به ذکر است بعد از شیوع و همه گیری ویروس کرونا شبکه دو در برنامه های مختلفی از جمله شبگرد، با هم برای هم، مکث، کوی سلامت، آدم های خوب شهر، مدافعان سلامت و بسیاری برنامه های دیگر به صورت مستقیم و غیر مستقیم و در ساختار های مختلف تولیدی و از زوایای گوناگون زندگی در شرایط شیوع ویروس کرونا را محور برنامه سازی خود قرار داده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1100

به "تجلیل نمکی از مدیر شبکه دو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل نمکی از مدیر شبکه دو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید