اولین اظهارات رئیس صدا و سیما درباره خرابکاری در پخش خبر 21 ، واکنش به جدایی چند مجری تلویزیون در ناآرامی های اخیر

به گزارش مجله پیامک، رئیس سازمان صدا و سیما گفت: اختلال در پخش خبر ساعت 21 در دست آنالیز است و پس از معین شدن نتیجه ها، اقدام های لازم را انجام می دهیم.

اولین اظهارات رئیس صدا و سیما درباره خرابکاری در پخش خبر 21 ، واکنش به جدایی چند مجری تلویزیون در ناآرامی های اخیر

پیمان جبلی پس از حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تبادل نظر با خبرگزاری صدا و سیما اضافه کرد: آنالیز های امنیتی تکنولوژیک در حال اجرا است؛ این اتفاق در حوزه های فناوری سازمان صدا و سیما اتفاق افتاده و حتما باید با یک اشراف و تسلط دقیق فناورانه مورد آنالیز قرار بگیرد.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: پس از اتفاق سال گذشته برای سازمان صدا و سیما (هک شدن بعضی شبکه های تلویزیونی و رادیویی)، همفکری و هم افزایی خوبی میان مجموعه های مختلف متولی امنیت شبکه انجام شد و بسیاری از آسیب پذیری های این سازمان کاهش پیدا کرد. این اتفاق اخیر هم اگرچه تلخ بود، اما باعث می گردد نقاط به جای مانده آسیب پذیری هایمان را رفع کنیم.

جبلی درباره برآورد ها در خصوص برکناری معاون سیاسی این سازمان گفت: آقای خدابخشی پشت سرتان ایستاده؛ کنارتان است، اما برکنار نشده، این موضوع ارزشی ندارد که درباره اش اظهارنظر کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: دوقطبی یا چند قطبی شدن جامعه به آنالیز دقیق کارشناسی احتیاج دارد؛ آنچه برای صدا و سیما اهمیت ویژه دارد، مرجعیت رسانه ملی و اعتماد عمومی به آن برای ایفای نقش مثبت در زمان احتیاج است.

او درباره فعالیت بعضی مجری ها در صدا و سیما گفت: همکارانی که کار کردن در صدا و سیما را یک سرمایه و ارزش ملی می دانند، با این رسانه کار می نمایند؛ اگر کسی متناسب با میل و تمایل واقعی نخواهد فعالیت کند، ما مانع او نمی شویم.

پیمان جبلی اضافه کرد: برنامه هایی که صدا و سیما برایشان هزینه می نماید، باید متناسب با ذائقه جامعه، احتیاجها و اولویت های فرهنگی و اجتماعی مخاطبان باشد؛ هرگاه برنامه ای از این شکل خارج گردد، مورد استقبال مخاطبانمان واقع نمی گردد و ما هم از آن استفاده نمی کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما درباره ادامه پخش برنامه دورهمی گفت که اجازه دهید وارد جزئیات نشویم.

او گفت: نظرها و پیشنهادهای ملاحظات رسانه ملی درباره حوادث و اغتشاشات اخیر به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اطلاع داده شد؛ ما با نمایندگان مجلس و این کمیسیون به دلیل نقش رسانه ملی در مدیریت بحران ها و آرام سازی کشور در شرایط بحرانی، تعامل و تماس مداوم داریم. این ارتباط و تماس مداوم به ما یاری می نماید تا از دیدگاه های نمایندگان و ملاحظاتشان آگاه شویم و از آن برای ارتقاء کیفیت اطلاع رسانی و مدیریت پوشش رویدادهای کشور استفاده کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2152

به "اولین اظهارات رئیس صدا و سیما درباره خرابکاری در پخش خبر 21 ، واکنش به جدایی چند مجری تلویزیون در ناآرامی های اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین اظهارات رئیس صدا و سیما درباره خرابکاری در پخش خبر 21 ، واکنش به جدایی چند مجری تلویزیون در ناآرامی های اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید