جلسه شورای هماهنگی مراکز روابط عمومی دستگاههای اجرایی برگزار گردید

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مراکز اطلاع رسانی و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی کشور به ریاست علی بهادری جهرمی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت و به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در موزه ارتباطات برگزار گردید.

جلسه شورای هماهنگی مراکز روابط عمومی دستگاههای اجرایی برگزار گردید

در ابتدای این جلسه محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناری اطلاعات به ارایه گزارشی از شرایط شبکه ملی اطلاعات و تشریح طرح حمایت از کسب وکارهای اقتصاد دیجیتال که آیین نامه آن اخیرا به وسیله عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شده بود، پرداخت.

بهادری جهرمی، سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت نیز به آنالیز آیین نامه نو شورای سیاستگذاری روابط عمومی های دستگاه های اجرایی پرداخت و بندهایی از این آیین نامه را تشریح کرد.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی سریع و به موقع اقدامات و فعالیت دستگاه های اجرایی، اضافه نمود: امیدآفرینی از جمله وظایف روابط عمومی هاست از این رو نسبت به خبرهای امیدبخش در حوزه کاری اهتمام بیشتری داشته باشید.

بهادری جهرمی بعلاوه از برنامه ریزی برای شروع دور دوم سفرهای استانی اطلاع داد و بر هماهنگی بیشتر روابط عمومی ها به منظور اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته در این سفرها تاکید نمود.

در ادامه حاضران به آنالیز دستور کار از پیش اعلام شده شورا پرداختند.

در خاتمه این جلسه نیز روسای مراکز اطلاع رسانی و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی پس از عکس یادگاری از موزه پست بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1401 بروزرسانی: 22 آبان 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2166

به "جلسه شورای هماهنگی مراکز روابط عمومی دستگاههای اجرایی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه شورای هماهنگی مراکز روابط عمومی دستگاههای اجرایی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید