70 درصد دانش آموزان آذربایجان شرقی دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که 70 درصد دانش آموزان آذربایجان شرقی(12 تا 17 ساله ها) دز اول واکسن کرونای خود را دریافت کردند، گفت: اکنون 65 درصد کل جمعیت استان دز اول و 41 درصد نیز دز دوم را دریافت نموده اند.

70 درصد دانش آموزان آذربایجان شرقی دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

دکتر سیمین خیاط زاده شنبه شب، یکم آبانماه، در گفت وگوی خبری، با اشاره به قرارگیری دو شهرستان استان در شرایط قرمز، اظهار کرد: با این شرایط محتمل است که در شهرستان های دیگر نیز شرایط شکننده ای وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: درست است که طی روزهای اخیر با کاهش بستری ها و موارد تازه ابتلا روبرو بودیم اما این فرایند به صورت آهسته و تدریجی بوده است.

وی با اشاره شرایط قرمز جلفا، گفت: این شهرستان همیشه یک منطقه مهمان پذیر بوده و تردد در روزهای تعطیل اخیر نیز در این شهرستان بالا بود و این امر می تواند یکی از دلایل شرایط قرمز آن باشد.

خیاط زاده ادامه داد: در مرند نیز با وجود این که عوامل بهداشت در تکاپو برای ارائه خدمات واکسیناسیون هستند اما استقبال مردم این شهرستان از واکسیناسیون نسبت به سایر منطقه ها پایین است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1891

به "70 درصد دانش آموزان آذربایجان شرقی دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 درصد دانش آموزان آذربایجان شرقی دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید