10 پیشنهاد مجذوب کننده برای خرید لباس عید مردانه؛ نوروز 1402

به گزارش مجله پیامک، با آغاز فصل بهار و آغاز عید باستانی نوروز بر اساس یک سنت کهن و زیبا ایرانیان به دید و بازدید و گشت و گذار می پردازند، بنابراین در طی سال ها و قرن های متمادی در خرید عید و تهیه لباس های نو به یکی از همه گیر ترین سنت های ایرانیان بدل شده است. در این مطلب قصد داریم ده ست مجذوب کننده و شیک مردانه مناسب برای دورهمی ها و میهمانی های عید را به شما معرفی کنیم. با آنالیز این ست های مجذوب کننده هم می توانید برای استایل شیک بهاری ایده بگیرید و هم اینکه که آیتم های تازه و مجذوب کنندهی را برای خودتان تهیه کنید تا در سال تازه یک ست لباس عید مردانه مجذوب کننده داشته باشید.

10 پیشنهاد مجذوب کننده برای خرید لباس عید مردانه؛ نوروز 1402

در ادامه می خوانید:

ست لباس عید مردانه با کت تک و پیراهن بدون یقه

استایل شیک مونوکروم مردانه برای میهمانی های عید

ست شیک مردانه با جلیقه و کراوات

ست لباس عید مردانه با ترکیب پیراهن جذب و شلوار کتان

استایل کژوال اسمارت مردانه با پلوشرت

ست لباس عید مردانه با رنگ سال 1402

ست لباس عید مردانه با پیراهن مخمل کبریتی

استایل مجذوب نماینده سیاه و سفید با ساسبند و پاپیون مخصوص آقایان جوان خوش سلیقه

استایل کژوال اسمارت با تی شرت برای دورهمی های عیدانه

استایل شیک مردانه با پیراهن و کراوات و پالت رنگی طوسی و مشکی

1. ست لباس عید مردانه با کت تک و پیراهن بدون یقه

ترکیب کت تک و پیراهن بدون یقه یکی از ترکیب های رایج در استایل کژوال اسمارت است. استایل کژوال اسمارت استایلی است که تم کاملا رسمی ندارد اما در عین حال شیک و آراسته است و برای میهمانی های غیررسمی یا دور همی ها گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. برای این که استایل تان با کت تک غیر رسمی مجذوب نماینده تر باشد به جای پیراهن ساده می توانید آن را با پیراهن بدون یقه و حتی تی شرت یقه گرد ست کنید.

انتخاب ما برای این ست کژوال اسمارت یک دست کت تک جذب به رنگ مشکی است. این کت مجذوب نماینده را می توانید با یک پیراهن راه راه سفید و آبی، یک شلوار پارچه ای راسته مشکی، یک جفت کفش چرمی مشکی شیک و یک ساعت مشکی مجذوب نماینده از برند اسکمی ست کنید و در میهمانی های نوروزی بدرخشید.

2. استایل شیک مونوکروم مردانه برای میهمانی های عید

استایل مونوکروم یک سبک لباس پوشیدن بدون دردسر است که به وسیله آن می توانید آیتم های استایل تان را بسیار آسان و بدون استرس انتخاب کنید. در این استایل ساده اما شیک که هیچ وقت هم از مد نمی افتد، کافی است تمامی آیتم های استایلتان را از طیف های مختلف یک گروه رنگی انتخاب کنید. در این ست مونوکروم مجذوب نماینده به سراغ رنگ سرمه ای رفته ایم و یک کت جذب خوش دوخت از برند لیورجی را با یک پیراهن سفید، یک شلوار کتان شیک سرمه ای از برند بادی اسپینر و یک کفش سرمه ای جیر شیک ست نموده ایم.

ترکیب یک پیراهن سفید با کت و شلوار سرمه ای یک استایل کلاسیک و مجذوب نماینده است که هیچ گاه هم قدیمی و از مدافتاده نمی گردد. یک ساعت زیبا با صفحه و بند سرمه ای از برند نیوی فورس و یک کراوات طرح دار سرمه ای و سفید این ست مجذوب نماینده را تکمیل می نمایند.

3. ست شیک مردانه با جلیقه و کراوات

در باور عموم این طور شکل گرفته که جلیقه باید با کت پوشیده گردد در حالی که جلیقه به تنهایی هم می تواند در استایل های شیک ست گردد و استایلی مجذوب نماینده و نیمه رسمی بسازد. در این ست مجذوب نماینده به سراغ پالت رنگی سبز و طوسی رفته ایم و یک جلیقه تک به رنگ سبز تیره بسیار خوش استایل و خوش دوخت از برند کروم را با یک پیراهن مردانه سبز زیتونی تیره و جذب، کراوات سبز زیتونی سیر و شلوار طوسی پارچه ای راسته ست نموده ایم. یک ساعت مجذوب نماینده نقره ای از برند نیوی فورس و یک جفت کفش رسمی چرمی به رنگ سبز سیر هم این ست شیک و خاص را تکمیل می نمایند.

4. ست لباس عید مردانه با ترکیب پیراهن جذب و شلوار کتان

اگر بدنی فیت و متناسب دارید پیراهن های جذب یک گزینه عالی برای استایل نیمه رسمی و شیک شما خواهد بود. در این ست شیک به سراغ پالت رنگی کرم و قهوه ای رفته ایم و یک پیراهن جذب خوش دوخت راه راه به رنگ کرم را با یک شلوار کتان راسته ست نموده ایم. در خصوص پیراهن های جذب دو گزینه در اختیار دارید؛ هم می توانید آن ها را داخل شلوارتان قرار دهید و کمربند ببندید و هم این که بگذارید روی شلوارتان قرار بگیرند. اگر می خواهید با پیراهن مردانه استایل کژوال اسمارت و نیمه رسمی داشته باشید برای کفش می توانید به سراغ کفش های کالج بروید و یا این که یک کفش مجلسی چرمی یا جیر شیک را انتخاب کنید. انتخاب ما در این ست مجذوب نماینده یک کفش کالج جیر به رنگ قهوه ای عسلی است و یک ساعت شیک کرم عسلی از برند نیوی فورس این ست شیک را تکمیل می نماید.

5. استایل کژوال اسمارت مردانه با پلوشرت

پلو شرت ها نسبت به تی شرت ها رسمی تر هستند و برای استایل کژوال اسمارت مناسب ترند. اگر می خواهید یک استایل نیمه رسمی راحت داشته باشید یک پلوشرت خوشرنگ و مجذوب نماینده را انتخاب کنید و آن را با اکسسوری های مناسب ست کنید. در این ست مجذوب نماینده مردانه که برای دورهمی ها و بازدیدهای خودمانی عید نوروز هم مناسب است یک پلوشرت زیبا از جنس جودون به رنگ صورتی را با یک شلوار جین زاپ دار راسته ست نموده ایم. یک کفش روزمره زیبا به رنگ بژ و جنس جیر، یک دستبند مجذوب نماینده مردانه و یک ساعت رزگلد از برند نیوی فورس این ست مجذوب نماینده مردانه را تکمیل می نمایند.

6. ست لباس عید مردانه با رنگ سال 1402

سال جاری رنگ Viva Magenta 18-750 به عنوان رنگ سال 2023 انتخاب شده و به عنوان رنگ سال 1402 مطرح است؛ این رنگ تن قرمز-زرشکی ظریفی که تعادلی بین رنگ گرم و سرد ارائه می دهد و کمی هم سایه بنفش در آن دیده می گردد. اگر می خواهید رنگ سال 1402 را در استایلتان بهره ببرید باید بدانید که پیدا کردن این رنگ به طور دقیق قدری سخت است اما اگر در چرخه رنگ در تناژهای موازی و نزدیک رنگ Viva Magenta حرکت کنید به رنگ های زرشکی، سرخابی و ارغوانی می رسید بنابراین می توانید از این رنگ ها در استایل تان بهره ببرید.

در این ست مجذوب نماینده نیمه رسمی به سراغ یک پلوشرت آستین بلند به رنگ زرشکی بورگاندی رفته ایم. یکی از برترین گزینه ها برای ترکیب با رنگ زرشکی رنگ قهوه ای است. در این ست مجذوب نماینده به سراغ پالت رنگی زرشکی و قهوه ای رفته ایم و یک شلوار قهوه ای مخمل کبریتی و کفش های شیک به رنگ جیر قهوه ای به همراه یک دستبند چرمی قهوه ای این ست را تکمیل می نمایند.

7. ست لباس عید مردانه با پیراهن مخمل کبریتی

پیراهن های مخمل کبریتی بسیار شیک و مجذوب نمایندهند و در استایل های کژوال اسمارت و نیمه رسمی به راحتی می توان آن ها را جا داد. در این ست مجذوب نماینده به سراغ یک پیراهن مخمل کبریتی خوش دوخت به رنگ سبز زیتونی از برند واتسونز رفته ایم که با یک شلوار کتان سبزرنگ از برند بادی اسپینر و یک جفت کفش کالج سبز سیر یک استایل مونوکروم مجذوب نماینده را تشکیل می دهد. یک دستبند چرمی مجذوب نماینده و یک ساعت عقربه ای سبز و طلایی از برند نیوی فورس این ست مجذوب نماینده مونوکروم را تکمیل می نمایند.

8. استایل مجذوب نماینده سیاه و سفید با ساسبند و پاپیون مخصوص آقایان جوان خوش سلیقه

یکی از ساده ترین ترکیب های رنگی برای ست کردن در استایل های مختلف ترکیب رنگی سیاه و سفید است؛ ترکیبی هماهنگ که می تواند در عین سادگی بسیار شیک و چشم نواز باشد. اگر به مراسم خاصی دعوتید و نمی دانید چه بپوشید، یکی از ساده ترین انتخاب های برایتان استایل سیاه و سفید است.

دیگر ست پیشنهادی ما در این مطلب یک ست مجلسی و مجذوب نماینده به رنگ سیاه و سفید است که برای میهمانی ها و مجالس عید نوروز خاص و کاربردی خواهد بود. در این ست مجذوب نماینده یک پیراهن مردانه سفید را انتخاب نموده ایم که در ترکیب با شلوار رسمی پارچه ای ذغالی و یک جفت کفش چرمی شیک از برند سرزمین چرم می تواند ترکیبی بسیار مجذوب نماینده بسازد.

و اما تکمیل نماینده این ست مجذوب نماینده یک ست ساسپندر و پاپیون است. اگر در پی استایل های مجلسی جوان پسند تر و خاص تر هستید انتخاب ساسپندر و پاپیون بدون کت می تواند گزینه بسیار مجذوب نمایندهی برایتان باشد.

9. استایل کژوال اسمارت با تی شرت برای دورهمی های عیدانه

برای میهمانی های غیر رسمی و دورهمی های عید یک تی شرت زیبا و طرح دار و خاص هم می تواند انتخاب خوبی باشد. در این ست مجذوب نماینده لباس عید مردانه به سراغ یک تی شرت مجذوب نماینده از برند جوتی جینز رفته ایم و آن را با یک شلوار جین ذغالی راسته، یک کفش چرمی کژوال به رنگ کرم و یک دستبند مهره ای مجذوب نماینده مردانه ست نموده ایم. اگر بدن فیت دارید تی شرت جذب انتخاب بهتری برای ست های کژوال اسمارت خواهد بود.

10. استایل شیک مردانه با پیراهن و کراوات و پالت رنگی طوسی و مشکی

ترکیب رنگی مشکی و طوسی در ست های مردانه بسیار مجذوب نماینده و شیک است. ترکیب کراوات خاکستری یا طوسی با پیراهن مشکی و یا برعکس می تواند ترکیب بسیار شیک اما ساده و مینیمالی را به وجود بیاورد. در این ست شیک مردانه یک پیراهن مشکی جذب از برند بادی اسپینر را با یک شلوار پارچه ای ذغالی، یک جفت کفش رسمی به رنگ جیر و یک کراوات خاکستری ست نموده ایم. یک ساعت شیک با زمینه ذغالی و بند مشکی از برند کاسیو اکسسوری ظریفیست که می تواند این ست مردانه را شیک تر و مجذوب نماینده تر جلوه بدهد.

و در آخر

امیدواریم با آنالیز ست های پیشنهادی ارائه شده در این مطلب بتوانید با استفاده از آیتم های مشابهی که در منزل دارید برای خودتان ست های مجذوب نماینده رسمی و نیمه رسمی بسازید و یا آیتم های جدیدی را خریداری نموده و برای میهمانی ها و دور همی های عید آماده شوید. به خاطر داشته باشید که برای شیک بودن حتما نباید آیتم های گران قیمت یا خیلی خاصی را بخرید، بلکه توجه به پالت های رنگی و استفاده از اکسسوری های مجذوب نماینده می تواند حتی آیتم های ساده را هم شیک و چشم نواز جلوه بدهد.

جوراب مردانه پالوته مدل PM-WIN123 مجموعه 3 عددی

180,000

74,900

تومان

جوراب مردانه پالوته مدل PM-WIN444 مجموعه 3 عددی

180,000

74,900

تومان

انواع لباس مردانه

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2222

به "10 پیشنهاد مجذوب کننده برای خرید لباس عید مردانه؛ نوروز 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 پیشنهاد مجذوب کننده برای خرید لباس عید مردانه؛ نوروز 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید