گل محمدی: برای قهرمانی پا پس نمی کشیم

به گزارش مجله پیامک، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی کردن مقابل آلومینیوم، کار خیلی سختی است.

گل محمدی: برای قهرمانی پا پس نمی کشیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی بعد از ملاقات پرسپولیس و آلومینیوم که با فزونی یک بر صفر تیمش همراه بود، گفت: بازی سختی را بردیم و به کادر فنی آلومینیوم تبریک می گویم، چون تیمی ساخته اند که فنی و تاکتیکی بازی می نماید. بازی کردن مقابل این تیم، کار خیلی سختی است.

وی اضافه کرد: آنها هم موقعیت داشتند اما ما توانستیم از موقعیت مان استفاده کنیم. در دقایقی از بازی، تحت فشار بودیم و به نظرم در آن فشار باید بیشتر پاس می دادیم تا بازی را کنترل کنیم. شاید خیلی هماهنگ نبودیم، اما از بچه ها تشکر می کنم که برای این برد زحمت کشیدند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه دو بازیکن تعویضی او پیروز به گلزنی شدند، گفت: بازیکنانی که از زمین خارج شدند، زحمت خودشان را کشیدند و خوب بازی کردند. دو بازیکنی که به زمین آمدند و گل زدند، انرژی زیادی داشتند و این انرژی به آنها یاری کرد تا گل بزنند. وقتی تیم می برد، همه تیم برده و وقتی ببازد، باخت برای من است. از همه تشکر می کنم که تا به امروز مسائل را تحمل کردند.

گل محمدی درباره ادامه رقابت قهرمانی با استقلال و اینکه در نهایت کدام تیم برنده این ماراتن خواهد بود، گفت: هفته های زیادی مانده تا قهرمان تعیین گردد. استقلال تیم با انگیزه ای است و سال جاری تقویت شده و تیمی خوب و با احترامی است. آنها برای هر تیمی می توانند مشکل ساز شوند و در این فصل به بردهای خوبی رسیده اند. ما این فصل در جابجایی به خاطر مسائل قوی ظاهر نشدیم، اما پا پس نمی کشیم. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و قهرمانی های زیادی که کسب کرد ه اند، به آنها انگیزه می دهد و با این تجربه تا آخر می جنگند و انگیزه خود را از دست نمی دهند.

وی در مورد شرایط رامین رضاییان در اولین بازی خود پس از بازگشت مجدد به پرسپولیس گفت: این ملاقات، بازی اول رامین بود و عملکرد خوبی داشت، اما هنوز جا دارد بهتر از این گردد. از نظر بدنی و تاکتیکی شرایطش ایده آل نیست، اما این بازی ها یاری می نماید، رفته رفته بهتر گردد.

سرمربی پرسپولیس در مورد تغییرات در فدراسیون فوتبال و اینکه آیا این تغییرات تأثیری در فرایند تیمش خواهد داشت یا نه، گفت: بعضی اتفاقات، مختص فوتبال ایران است؛ شخصاً توجهی به این مسائل ندارم، چون خودمان بحث های بزرگ و کوچک فنی و غیر فنی داریم. هر کسی بخواهد رئیس فدراسیون باشد، ما باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد و به مسائل و مسائل خودمان توجه کنیم و نتیجه بگیریم. کاری به این کارها ندارم و کار خودمان را انجام می دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2023

به "گل محمدی: برای قهرمانی پا پس نمی کشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: برای قهرمانی پا پس نمی کشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید