بازی خطرناک علیرضا بیرانوند

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران: علیرضا بیرانوند از روز های خوبی که در فوتبال ایران و تیم ملی داشت فاصله گرفته و حتی این روز ها از پس نیمکت نشین کردن یک دروازه بان 40 ساله هم برنمی آید. او که با هزار امید و آرزو پرسپولیس را به مقصد اروپا ترک نموده بیش از آن در زمین باشد روی نیمکت یا سکو نشسته است.

بازی خطرناک علیرضا بیرانوند

به گزارش خبرنگاران، خروج بیرانوند از پرسپولیس به مقصد آنتورپ در لیگ بلژیک کم حرف و حدیث نداشت؛ اگرچه بسیاری به دروازه بان فیکس تیم ملی که یکی از دو دروازه بان برتر آسیا در آن موقع بود هشدار دادند که انتخاب آنتورپ به عنوان تیمی گمنام و ضعیف در فوتبال بلژیک نمی تواند گزینه ایده آلی برای او باشد، ولی بیرو که بیش از مقدار به توانایی هایش اعتماد داشت، پایش را در یک کفش کرد که برود. او می گفت در عرض 6 ماه در یک تیم معتبر اروپایی بازی می نماید.

بعد از جدایی بیرانوند، 6 ماه روی نیمکت نشست تا بالاخره در آنتورپ به او بازی رسید. عملکرد سینوسی او باعث شد تا در آنتورپ هم به جایی نرسد و سپس به صورت قرضی راهی بواویشتا، تیمی ضعیف تر در فوتبال پرتغال شد. عجیب آنکه در بواویشتا هم بیرانوند به جایی نرسیده و این روز ها نیمکت نشین دروازه بانی 40 ساله است. بیرانوند قریب به سه ماه می گردد که فیکس بازی ننموده و در این مدت دروازه تیم ملی را هم به امیر عابدزاده واگذار نموده است.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که پرسپولیسی ها قصد داشتند او را در نیم فصل به ایران برگرداند تا هم مسائل خودشان رفع گردد و هم شاید علیرضا دوباره احیا گردد. برخلاف تصور بیرانوند نه تنها به پرسپولیس برنگشت بلکه با شکایت از این باشگاه (به درستی و برای دریافت مطالبات قبلی) پنجره نقل و انتقالاتی را هم برای مدتی بست.

حالا، اما دوباره بیرانوند می تواند به گزینه ای که از دست داده برگردد؛ او شرایط خوبی در فوتبال اروپا ندارد و پرسپولیس هم دروازه بانی در حدومقدار های خودش. شاید آغاز فصل نو، آغاز پیوندی دوباره برای بیرانوند و پرسپولیس باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2032

به "بازی خطرناک علیرضا بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی خطرناک علیرضا بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید