گشایش دومین نمایشگاه هتلداری و صنایع دستی در قشم با حضور مونسان

به گزارش مجله پیامک، دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی دقایقی قبل با حضور علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در قشم افتتاح شد.

گشایش دومین نمایشگاه هتلداری و صنایع دستی در قشم با حضور مونسان

در این نمایشگاه که با حضور 13 استان کشور اعم از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، زنجان، کرمان، خوزستان، گلستان، کرمانشاه، چهارمحال بختیاری و مرکزی در محل سالن دائمی نمایشگاه های بین المللی قشم به مساحت یک هزار و 500 مترمربع برگزار شده است، استان های مختلف ضمن عرضه محصولات هنری خود به ارائه دستاوردها و موفقیت های صنعت هتلداری و بوم گردی خود می پردازند.

93 غرفه این نمایشگاه در حوزه های ارائه خدمات و محصولات ازجمله صنایع دستی، گردشگری سلامت و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، هتل ها، آژانس های مسافرتی، رستوران ها، اقامتگاه های بومگردی و استارت آپ ها، فعال هستند.

در حال حاضر، جزیره قشم با 46 هتل و یک هزار و 695 اتاق و پنج هزار و 547 تخت، 18 هتل آپارتمان و 256 اتاق و 942 تخت، 16 مهمانپذیر و 171 اتاق و 619 تخت و سه پانسیون و 19 اتاق و 56 تخت آماده ارایه خدمات رفاهی و تفریحی به گردشگران این جزیره زیباست.

دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی تا جمعه 14 دی از ساعت 16 تا 23 در محل در محل سالن دائمی نمایشگاه های بین المللی قشم برپاست.

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 297

به "گشایش دومین نمایشگاه هتلداری و صنایع دستی در قشم با حضور مونسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشایش دومین نمایشگاه هتلداری و صنایع دستی در قشم با حضور مونسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید