چالش های رهبران سالخورده هند برای پیروزی در انتخابات آینده این کشور

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران : رهبران سالخورده و مسن هند که به شدت نگران نفوذ جمعیت جوان و خشمگین شهری هستند، کوشش و تقلای زیادی را برای پیروزی در انتخابات آینده این کشور که اوایل سال آینده برگزار خواهد شد، شروع نموده اند.

چالش های رهبران سالخورده هند برای پیروزی در انتخابات آینده این کشور

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ مانموهان سینگ نخست وزیر 80 ساله و سونیا گاندی 66 ساله رهبر حزب حاکم کنگره، با نسل جدید و جوان و رسانه های اجتماعی به شدت رو به رشدی دست به گریبان هستند که آینده سیاسی آنها را به شدت تهدید می نماید.

بر اساس این گزارش، حدود دو سوم جمعیت 1.2 میلیارد نفری هند زیر 35 سال هستند و این جمعیت در حال مهاجرت به شهرها هستند و این مساله موجب خواهد شد تا وابستگی سنتی احزاب سیاسی هند به مناطق روستایی فقیر نشین به شدت دستخوش تحولات جدیدی گردد.

اکنون حزب کنگره هند میخواهد برای نخستین بار در ده سال اخیر با هدف هماهنگ کردن خود با تغییرات سریع اجتماعی و سیاسی، نشستی را برگزار کند تا برای سومین بار متوالی خود را برای شرکت درانتخابات سراسری هند آماده کند.

این گزارش اضافه نمود، راهول پسر 42 ساله گاندی در این نشست شرکت خواهد نمود. پس از استقلال هند از انگلیس در سال 1947 میلادی، حزب کنگره هند میخواهد در صورت پیروزی در انتخابات، وی را به عنوان نخست وزیر معرفی کند.

مادر راهول، که در گذشته برنامه های رفاه اجتماعی در مناطق روستایی فقیر نشین هند اجرا نموده است، در یک سخنرانی بر لزوم ایجاد اشتغال برای جوانان هندی تاکید نموده است.

گاندی در سخنانی در جمع رهبران حزب کنگره تاکید نمود: ما باید تغییرات جدید در هند را درک کنیم، هندی که با رشد جمعیت جوان روبرو است، نسلی که خواهان شرایط آموزشی بهتر است. ما نمی توانیم اجازه دهیم که نسل تحصیل نموده و طبقه متوسط جامعه هند، از روند سیاسی کشور، سرخورده و ناامید گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 524

به "چالش های رهبران سالخورده هند برای پیروزی در انتخابات آینده این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش های رهبران سالخورده هند برای پیروزی در انتخابات آینده این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید