ورود مسافران به قطب گردشگری چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

به گزارش مجله پیامک، سعید صالحی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به افزایش ورود مسافران به شهرستان سامان گفت: در روزهای پایانی تعطیلات ورود مسافران و گردشگران به شهرستان سامان افزایش یافته است.

ورود مسافران به قطب گردشگری چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به تورنتو با تور هستید و میخواهید از زیباترین شهر کانادا دیدن کنید با ما همراه شوید.

وی اضافه کرد: بیشترین مسافران وارد شده به استان از استان های تهران، البرز، اصفهان و خوزستان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه راه اندازی و ارتقای سطح ادارات شهرستان سامان مهمترین برنامه کاری در این شهرستان است، گفت: فرمانداری شهرستان سامان تازه تاسیس است و از زمان تاسیس آن تا به امروز حدود 30 ماه می گذرد.

فرماندار شهرستان سامان بیان کرد: بیشتر کار و برنامه فرمانداری در شهرستان سامان ارتقا سطح ادارات و افتتاح ساختمان شهرستانی ادارات است.

وی ادامه داد: تا به امروز ادارات مختلفی در سطح شهرستان فعال شده اند که ادارات صنعت، معدن و تجارت، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و... تا به امروز در این شهرستان راه اندازی شده اند.

فرماندار شهرستان سامان توضیح داد: در کوشش هستیم تمام ادارات جوابگوی احتیاج خدمت رسانی به مردم را در شهرستان راه اندازی و فعال کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون راه اندازی 35 دستگاه از ادارات را در شهرستان پیگیری نموده ایم که خوشبختانه تعداد بسیاری از این ادارات در سطح شهرستان فعال شده اند و در حال خدمات دهی به مردم هستند.

فرماندار شهرستان سامان بیان کرد: شهرستان سامان پتانسیل و ظرفیت های بالایی برای توسعه دارد که مهمترین ظرفیت این شهرستان گردشگری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 715

به "ورود مسافران به قطب گردشگری چهارمحال و بختیاری افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود مسافران به قطب گردشگری چهارمحال و بختیاری افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید