هم اندیشی شهرداران ری در جهت رسیدن به منظره توسعه

به گزارش مجله پیامک، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار کهریزک گفت: هم اندیشی شهرداران ری در راستا رسیدن به منظره توسعه است.

هم اندیشی شهرداران ری در جهت رسیدن به منظره توسعه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، جلسه هم اندیشی شهرداران شهرهای شهرستان ری پیرامون ارتقای جایگاه مدیریت شهری برگزار گردید.

علی کلهر شهردار کهریزک در جلسه مشترک با شهرداران ری، بازدید مدیرکل دفتر امور شهری از شهرداری های ری و ارائه نظریه های راهبردی درخصوص بهبود مدیریت اداری و اجرایی این نهادهای اجتماعی خدماتی را فرصت مناسبی برای تبدیل معضلات حوزه شهر و شهرداری ها به فرصت ها بر اساس ظرفیت های پیشنهادی استانداری برشمرد.

وی برگزاری جلسات هم اندیشی شهرداران را نیز یکی از مهمترین راه های تبادل تجربه و تدبیر برای اداره امور شهرها و کاهش اندازه آزمون و خطا در مدیریت شهری مطرح کرد.

شهردار کهریزک خاطر نشان کرد: امروزه نقش شهرداری ها فقط به نظافت و اداره کالبد فیزیکی شهر خلاصه نمی گردد و شهرها، نقش توسعه محوری در اقتصاد، فرهنگ، آرامش و امنیت ملی دارند از این رو، باید به مقوله مدیریت شهری درخصوص برطرف مسایل و مسائل آنها، توجه بیشتر و دقیق تری داشت تا با برنامه ریزی و مدیریت دقیق و بستر مناسبی برای رشد مالی، تثبیت سیاسی و افزایش مشارکت شهروندان ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگاران، شهرداران شهرهای کهریزک، حسن آباد، قیامدشت، قلعه نو و باقرشهر نیز در این جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای توسعه مدیریت شهری ارائه دادند.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1968

به "هم اندیشی شهرداران ری در جهت رسیدن به منظره توسعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم اندیشی شهرداران ری در جهت رسیدن به منظره توسعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید