مدیرکل دفتر ثبت آثار تاریخی کشور تغییر می کند، علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان جایگزین مصطفی پورعلی می شود

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران: فصل تغییر در زیرمجموعه معاونت میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آغاز شده و قرار است بزودی مدیران دفاتر زیرمجموعه معاونت میراث فرهنگی کشور تغیر کنند.

مدیرکل دفتر ثبت آثار تاریخی کشور تغییر می کند، علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان جایگزین مصطفی پورعلی می شود

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور که سرانجام هفته را در اصفهان گذراند تنها به بازدید از جاذبه های تاریخی این شهر مشغول نبود که مذاکره برای تحویل دفتر ثبت آثار تاریخی کشور را با علیرضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان برای برعهده گرفتن مسئولیت نو در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستیا در دستور کار خود قرار داد.

پیگیری خبرنگاران از وزارت میراث فرهنگی مشخص کرد که حضور علیرضا ایزدی در ارگ آزادی تهران برای عهده دار شدن سمت مدیرکل دفتر ثبت آثار تاریخی به جای مصطفی پورعلی مدیرکل فعلی این دفتر تا لحظه تنظیم و انتشار این خبر قطعی شده و ایزدی بزودی از مدیران علی دارابی خواهد شد.

مصطفی پورعلی، پیش از انتساب به سمت مدیرکل دفتر ثبت آثار تاریخی کشور، مدیر پایگاه میراث فرهنگی ماسوله بود و براساس اطلاع خبرنگاران، او پس از جایگزینی با علیرضا ایزدی به دانشگاه خواهد رفت و به عنوان مدرس دانشگاه به فعالیت های آموزشی و علمی خود ادامه خواهد داد.

علرضا ایزدی، مدیرکل فعلی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، پیشتر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان و پیش از آن نیز ریی دفتر حوزه وزارتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود. ایزدی در کارنامه خود مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان را نیز دارد و حالا قرار است پس از حضور در سه استان تاریخی کشور و تجربه یک دوره حضور در دفتر وزیر میراث فرهنگی، با تصمیم عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در دولت سیزدهم، مدیرکل دفتر ثبت آثار تاریخی در زیرمجموعه معاونت میراث فرهنگی کشور شود.

منبع: صدای میراث
انتشار: 27 مرداد 1402 بروزرسانی: 27 مرداد 1402 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2283

به "مدیرکل دفتر ثبت آثار تاریخی کشور تغییر می کند، علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان جایگزین مصطفی پورعلی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل دفتر ثبت آثار تاریخی کشور تغییر می کند، علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان جایگزین مصطفی پورعلی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید