لکسوس GX نو در سال 2022 عرضه می گردد

به گزارش مجله پیامک، لکسوس GX از سال 2002 تا به امروز روی خط فراوری کمپانی ژاپنی قرار داد و نسل فعلی آن نیز در سال 2010 میلادی با مدل سال معرفی گردید. بنا به شایعات، لکسوس GX تازه در سال 2024 وارد بازار می گردد.

لکسوس GX نو در سال 2022 عرضه می گردد

به رغم آنکه این کمپانی در سال های گذشته، به روز رسانی هایی را در نمای ظاهری نسل فعلی اعمال نموده، اما داخل کابین آن عملاً در مقایسه با رقبا تبدیل به یک محیط قدیمی و تاریخ گذشته شده است. لکسوس می خواهد در همین نسل فعلی هم برای سال 2022 تغییرات زیادی ایجاد کند.

به روزرسانی های اعمال شده درون کابین بسیار چشمگیر است. لکسوس پنل میانی داشبورد را کاملاً تغییر داده است تا امکان نصب نمایشگر لمسی بزرگ 10.3 اینچی برای سیستم مولتی مدیا در این قسمت فراهم گردد. این نمایشگر دارای درگاه های اپل کار پلی، اندروید اتو و آمازون الکسا است. این نمایشگر به همراه تمامی این درگاه ها به صورت استاندارد روی تمامی نسخه های لکسوس GX نو 2022 نصب می گردد. دریچه های تهویه نیز به زیر این نمایشگر انتقال داده شده و در کنار کنترلرهای لمسی قرار گرفته است.

لکسوس بعلاوه اعلام نموده است که لکسوس GX نو 2022 در یک نسخه سفارشی موسوم به Black Line Edition هم عرضه خواهد شد. این خودرو شاید نوترین فرزند لکسوس با برچسب Black Line باشد. پیش از این، مدل های RX L و RX Black Line هم با همین تریم معرفی شده بود.

تمامی تریم های تزییناتی خارجی خودرو ازجمله جلوپنجره، قاب مه شکن ها، رکاب های جانبی، روف رک (باربند سقفی) و حتی ریم های اسپرت آلیاژی 18 اینچی آن به رنگ مشکی درآمده است. از آن گذشته، ارتفاع سپرها در نسخه بلک لاین در جلو و عقب پایین تر از نسخه معمولی GX است تا با ارائه ظاهری خشن و اسپرت تر، تمایز خود را آشکار سازد. لکسوس این خودرو را تنها در 3 رنگ انحصاری مشکی و سپس دو رنگ سفید صدفی و سبز یشمی عرضه خواهد نمود تا انتخاب رنگ ها در نسخه بلک لاین محدود به این 3 نمونه خاص سفارشی باشد.

مشخصات فنی و پیشرانه نسبت به مدل عرضه شده در 11 سال پیش هنوز هیچ تغییری ننموده است. لکسوس GX نو 2022 هنوز هم به یک پیشرانه 4.6 لیتری 8 سیلندر تنفس طبیعی متکی است. این پیشرانه 301 اسب بخار قدرت و 446 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. این نیرو را یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته به هر 4 چرخ این اSUV لوکس قدیمی منتقل می نماید. لکسوس میخواهد که GX نو را در طی ماه های پیش ِرو راهی بازار کند و با نزدیک شدن به زمان عرضه، قیمت این خودرو را اعلام خواهد نمود.

استفاده از ساختار تمام آفرودی بدنه جدا از شاسی (Body on Frame) کاملاً مشترک با پرادو و سیستم انتقال نیرو 2 دیفراسیل توانمند در لکسوس GX نو، نشان دهنده تمرکز کمپانی بر ارائه شاسی بلندی لوکس و مناسب آفرود است. اکنون که تویوتا از ارائه لندکروزر سری 300 در بازار آمریکای شمالی سر باز زده است، فشار بیشتری بر لکسوس خواهد بود تا این خلأ را در بخش محصولات لوکس خود جبران کند.

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2106

به "لکسوس GX نو در سال 2022 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لکسوس GX نو در سال 2022 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید