فارس آماده پذیرش هیئت های تجاری ایتالیا برای توسعه صنعت پتروشیمی است

به گزارش مجله پیامک، رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: استان فارس آماده پذیرش هیئت های تجاری کشور ایتالیا برای توسعه صنعت نفت، پتروشیمی و گردشگری است.

فارس آماده پذیرش هیئت های تجاری ایتالیا برای توسعه صنعت پتروشیمی است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با قیمت تور سفر به ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران از شیراز،به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی شیراز، نشست همکاری با هدف گسترش اعزام و پذیرش هیئت های تجاری، تبادل اطلاعات و دانش روز با حضور هیئت اتاق مشترک ایران - ایتالیا در اتاق بازرگانی شیراز برگزار گردید.

جمال رازقی رئیس اتاق بازرگانی شیراز در این نشست به ظرفیت و پتانسیل استان فارس در زمینه کشاورزی، گردشگری و همچنین سرمایه گذاری جهت توریست سلامت و پزشکی اشاره نمود و گفت: استان فارس در زمینه های گاز، پتروشیمی پتانسیل بالایی دارد.

رازقی بر اعلام آمادگی جهت پذیرش هیئت و انجام مذاکرات در جهت توسعه صنعت نفت، پتروشیمی و گردشگری تاکید نمود.

لزوم ارتقاء سطح مراودات و تسهیل در روابط

پورفلاح رئیس اتاق ایران- ایتالیا گفت: در مقوله جذب حداکثری بنگاه ها بعد از برجام، بر اساس سوابق، ایتالیا شریک تجاری اول ایران بوده که همواره تراز تجاری با آن کشور مثبت و تنها کشوری بود که بعد از تحریم ها دچار بداخلاقی نشد و روابط سیاسی و دیپلماتیک خود را با ما حفظ کرد.

وی با اعلام آمادگی جهت افزایش سطح مراودات بین دو اتاق به منظور انتقال اطلاعات، دانش، اعزام و پذیرش هیئت تجاری مالی، خواهان معرفی نمایندهای جهت برقراری این مراودات و تسهیل در روابط شد.

حمیدیان نائب رئیس اتاق شیراز، نیز در این نشست، گزارشی از شاخص ها و پتانسیل های مالی استان فارس ارائه کرد و گفت: پتانسیل و سرمایه گذاری در زمینه های صنایع معدنی، پتروشیمی، فولاد، سنگ های تزیینی و کانی های غیر فلزی، اختصاص 92 درصد صادرات به صادرات غیرنفتی، فراوری 35 درصد از محصولات کشاورزی و پتانسیل در صنعت فرش و گردشگری از جمله شاخصه های استان فارس است.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 707

به "فارس آماده پذیرش هیئت های تجاری ایتالیا برای توسعه صنعت پتروشیمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس آماده پذیرش هیئت های تجاری ایتالیا برای توسعه صنعت پتروشیمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید