عرضه محتوای تازه برای بازی Suicide Squad حتی در سقوط هم ادامه دارد

به گزارش مجله پیامک، بازی جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش (Suicide Squad: Kill the Justice League) نتوانست به موفقیتی که شرکت برادران وارنر (Warner Brothers) از آن انتظار داشت، برسد. با این حال این شرکت همچنان از آن ناامید نشده و میخواهد محتوای بیشتری برای این بازی عرضه کند. در اصل شرکت برادران وارنر در زمان معرفی این بازی خاطرنشان کرد که محتوای بیشتری برای آن در دسترس قرار خواهد داد و در نتیجه به حرف خود عمل خواهد نمود.

عرضه محتوای تازه برای بازی Suicide Squad حتی در سقوط هم ادامه دارد

در فصل اول بازی جوخه انتحار ما شاهد اضافه شدن کرکتر جوکر (Joker) بودیم. این که این کرکتر از اول در بازی حضور نداشت برای هواداران بسیار عجیب بود و به همین علت شرکت سازنده تصمیم گرفت در همان ابتدای عرضه این شخصیت را به بازی اضافه کند. حال در فصل دوم قرار است چندین تغییر در بازی ایجاد گردد.

اول اینکه در فصل دوم یک شخصیت تازه به نام خانم فریز (Mrs. Freeze) یا نورا فرایز (Nora Fries) به بازی اضافه خواهد شد. پس از آن در نقشه بازی نیز تغییراتی ایجاد خواهد شد و چند فعالیت و سلاح تازه به بازی اضافه شده است. هدف اصلی شرکت سازنده از این به روزرسانی راضی کردن هواداران بازی جوخه انتحار است که همچنان به آن پایبند بوده و از این بازی ناامید نشده اند.

بازی جوخه انتحار به حدی که گفته می گردد بد نیست

بازی جوخه انتحار یک بازی خیلی بد نبود ولی مسائل بسیار زیادی داشت. مشکل اصلی این بازی که با هیچ به روزرسانی رفع نخواهد شد بحث عمق سیستمی آن است. به این شکل که یک بازی شوتر سوم شخص که از یک داستان قهرمانی الهام گرفته شده، احتیاج دارد که کمی عمیق بوده و سیستم های پیچیده آی داشته باشد. این موضوع باعث می گردد که بازی تا مدت زیادی زنده مانده و هواداران خود را از دست ندهد. مشکل اینجاست که جوخه انتحار همین مورد اصلی را نداشت و در نتیجه یک بازی بسیار معمولی بود.

شرکت راکستدی (Rocksteady) که مسئولیت اصلی ساخت این بازی را برعهده داشت تا حد خوبی در زمینه داستان سرایی قوی عمل کرد. به همین علت بسیاری از مسائل این بازی قابل گذر بود ولی این عدم حضور عمق در بازی باعث می َد که کیفیت چندانی نداشته باشد. مخصوصاً اینکه مکانیک و هسته بازی مشکل داشت و این مسائل با هیچ به روزرسانی ای قابل حل نبود.

برنامه شرکت برادران وارنر، ناشر بازی، به این شکل بود که بازی جوخه انتحار را به یک عنوان سرویس آنلاین تبدیل کند. به همین علت یک خط زمانی منسجم برای آن طراحی نموده که محتوای متنوعی را برای آن عرضه کند. مشکل اینجاست که با عملکرد این بازی در بازار گیمینگ، عرضه محتوای اضافه هم برای آن کمتر و ضعیف تر شده است.

هر دو شرکت سازنده و ناشر در حال مذاکره هستند که چه برنامه ای برای این بازی داشته باشند. طبق چیزی که اعلام شده قرار است تمامی محتوایی که قول داده شده برای این بازی عرضه گردد اما امکان دارد که توسعه آن در همین مرحله متوقف شده و شرکت سازنده به فکر محتوای بیشتر و تازهتر نباشد. در نتیجه ما تنها شاهد 4 فصل و یک سال پشتیبانی از این بازی خواهیم بود و پس از آن توسعه جوخه انتحار متوقف خواهد شد.

محتوای فصل 2

در فصل 2 یکی از محتوای مهم اضافه شده، شخصیت خانم فریز است. او کسی است که به طور دائم بیمار شده و حال تبدیل به یک دشمن در دنیای DC شده است. برای اینکه این کرکتر به خوبی در روند بازی جای بگیرد، شرکت سازنده تصمیم گرفته تا یک خط داستانی کوتاه ولی تازه هم به بازی اضافه کند. همینطور اینکه مبارزه با غولآخر بعدی مبارزه با سوپرمن و گرین لنترن (Green Lantern) خواهد بود که به احتمال زیاد یک مبارزه بسیار سخت خواهد شد.

تعداد سلاح های از راه دور و نزدیک هم نسبت به قبل بیشتر شده است. شرکت سازنده تصمیم گرفته تا اندازه سلاح ها را بیشتر نموده تا با سبک های مختلف بازی سازگار باشند. همینطور اینکه اگر شما نسخه پریمیوم بازی را خریداری نموده باشید، با محتوای ظاهری بیشتری در این بازی روبرو خواهید بود.

نکته مثبت اینجاست که بازی جوخه انتحار به طور دائم با تخفیف روبرو است. در نتیجه کاربران به راحتی می توانند آن را با قیمت کم خریداری نموده و از تجربه این بازی لذت ببرند. بازی جوخه انتحار با وجود اینکه کیفیت خیلی بالایی ندارد اما برای گذراندن وقت مناسب بوده و اگر شما هوادار این شخصیت ها باشید، زمان خوبی را در این بازی سپری خواهید کرد.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1403 بروزرسانی: 18 تیر 1403 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2316

به "عرضه محتوای تازه برای بازی Suicide Squad حتی در سقوط هم ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه محتوای تازه برای بازی Suicide Squad حتی در سقوط هم ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید