مراکز خرید و بازارهای ارزان مشهور چین

به گزارش مجله پیامک، بسیاری از افراد هرساله برای تفریح و یا سفر کاری به چین سفر می نمایند و دوست دارند تا برای اعضای خانواده شان و یا خود خرید نمایند که لازمه آن شناخت بازارهای چین است.

مراکز خرید و بازارهای ارزان مشهور چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بازارهای خرید مشهور چین

آیا برنامه ریزی نموده اید که تعطیلاتتان را در کشور چین سپری کنید؟ یا این که قصد مهاجرت به این کشور را دارید؟ در هر دو حالت یکی از ضروریات شما این است که بازارهای خرید مشهور این کشور را بشناسید تا بتوانید احتیاجهای اولیه خود را برطرف کنید که در این بخش از نمناک به معرفی آن ها خواهیم پرداخت و 27 تا از مشهورترین آنان را برایتان می گوییم.

27 بازار مشهور چین

1. بازار عمومی

این بازار عظیم تقریبا 130000 متر مربع می باشد و یکی از عظیم ترین مجتع های خرید در آسیا است. این بازار در مرکز پکن واقع شده است و بین خیابان طلایی و نقره ای واقع شده است. اجناس محلی در این بازار به وفور یافت می گردد و ساعت کاری مغازه های آن از 10 صبح تا 10 شب است.

2.مرکز یینتایی

بازار یینتایی پکن یک ساختمان عظیم به اندازه 135000 متر مربع است که داخل آن مغازه های بسیار زیاد و عظیمی واقع شده است. زیر زمین این مجتمع نیز به سه تا برج راه پیدا می نماید و داخل آن رستوران ، لابی، استخر، ساختمان های میتینگ های مهم و ... واقع شده است .ساعت کاری این بازار از 11 صبح تا 9 و نیم شب است.

3.بازار پن جیا یوان پکن

در طرف غرب خیابان پن جیااویان چیائو شهر پکن بازاری واقع شده است که بازار مادر صنایع دستی است. در این بازار عتیقه جات و لوازم آنتیک مربوط به امپراطوری های مختلف چین و انواع ظروف چینی، لوازم چوبی، زیور آلات سنتی و زیبای چینی و سنگ های قیمتی و . . . به فروش می رسد.

4.بازار هونگ چیائو پکن

بازار هونگ چیائوبا نام بازار مروارید مرکز خرید پنج طبقه ای است که در خیابان هونگ چیائو و نزدیک به معبد بهشت واقع شده است که در گذشته بازار مروارید بوده و در سه طبقه از آن مروارید های اصل و پرورشی در اندازه، رنگ، مرغوبیت و قیمت های مختلف که به تنهایی یا ترکیبی و رشته ای در تهیه جواهرات و زیور آلات به کار می رفت، به فروش می رسید. در باقی طبقات نیز پوشاک زنانه مردانه و بچه ها، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی و الکتریکی، لوازم منزل، صنایع دستی و . . . فروخته می گردد.

5.بازار یاشو پکن

یکی از بازارهای پرهوادار پکن که در منطقه سن لی تون قرار گرفته و دارای پنج طبقه است، بازار یاشو پکن می باشد که در آن کلیه کالاهای مورد احتیاج خانواده مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، کلاه، ساعت، صنایع دستی، و . . . به فروش می رسد.

در طبقه زیرین، کیف و کفش، در طبقات یک، دو و سه، انواع البسه، در طبقه چهارم، کالاهایی مانند اسباب بازی، لوازم تزیینی، ام پی تری و ام پی فور و انواع چای، در طبقه سوم انواع پارچه های نفیس و ابریشمی و یک غرفه خیاطی برای ارائه خدمات وجود دارد. ساعت کاری این مرکز از 9 صبح الی 9.5 شب می باشد.

6.بازار سولانا

این بازار داخل یک پارک است و شبیه به یک شهر کوچک می باشد. اطراف این بازار با درخت های بلند محاصره شده و در شمال آن نیز یک دریاچه زیبا واقع شده است.

اصلا نمی توان باور کرد که چنین طبیعت زیبایی دقیقا در مرکز شهر قرار گرفته باشد. بیش از 1000 برند بین المللی در این بازار وجود دارد و ساعات کاری آن از 11 صبح تا 9 و نیم شب می باشد.

7.بازار پلیس

این بازار دارای ساختمان های بسیار بلند و لوکس است و آثار هنری و تکنولوژی های جذاب نورپردازی های پیچیده در آن قرار گرفته است. این بازار شامل مغازه ها و ساختمان های اداری می باشد و طراحی آن یکی از عظیم ترین طراحان در لاس وگاس است.

8.مرکز خرید اورینتال پلازا پکن

دومین مرکز خرید عظیم پایتخت چین اورینتال پلازای شهر پکن است که عظیم ترین شعبه مک دونالد د آن قرار گرفته و در این مرکز مایحتاج، کالاها و سوغات، انواع پوشاک و البسه، کفش و کیف، ساعت و زیور آلات، لوازم خانگی، صوتی و تصویری و . . . به فروش می رسد. در این مرکز موزه و همچنین یکی از شعب سوپر مارکت معروف اوله واقع شده است.

9.مرکز خرید گیاهان دارویی تونگ رن تانگ پکن

در این مرکز خرید انواع داروها ، گیاهان و مواد طبیعی با قدمت 300 ساله وجود دارد . در این مرکز به جز خرید داروهای گیاهی می توانید پزشکان سنتی چینی را نیز دیدار نمایید که تنها با دریافت نبض شما می توانند بیماری های جسمی و روحی شما را تشخیص دهند. برای درک صحبت این پزشکان و خرید داروهای گیاهی مناسب بهتر است یک مترجم در طول بازدید از این مرکز خرید با شما همراه باشد.

10.بازار جینویان یانشا

این بازار به بازار عظیم چین مشهور است و 182000 متر مربع در 6 طبقه است و 1.5 برابر از بازار عظیم آمریکا عظیم تر است. این بازار بالغ بر 213 پله برقی و هزاران مغازه و رستوران دارد و اندازه دو زمین فوتبال می باشد. ساعات کاری آن بین 10 صبح تا 9 شب است.

11.مرکز خرید گرند گت اوی شانگهای

در شهر شانگهای چین مرکز خرید گرند گت اوی واقع شده است که مساحت آن 130000 متر مربع است . در این مرکز توریستان زیادی از مارک های معروف جهان بازدید می کنند. در این مرکز تجاری لباس، لوازم الکترونیکی، دکوراسیون، کیف و کفش، اسباب بازی، زیور آلات و ساعت و ... به فروش می رسد و در آن برای جذب و رفاه مشتریان مراکز تفریحی، پردیس سینمایی، رستوران های مجلل و چندین فروشگاه لباس واقع شده است.

12.مرکز خرید برلینس شیمائو اینت پلازا شانگهای

در فاصله کمی از میدان مردم شهر شانگهای چین مرکزخریدی به نام برلینس شیمائو اینت پلازا واقع شده است که دارای امکاناتی چون پارکینگ، رستوران های متعدد، کافی شاپ و ... است. در این مرکز کالاها و اجناس مورد احتیاج اعضای خانواده از قبیل انواع البسه، کیف و کفش، کالای خواب، لوازم زینتی و وسایل خانه، لوازم ورزشی و زیور آلات و . . . از معتبر ترین برندها تا ارزانترین کالاها یافت می گردد.

13.مرکزخرید پارکسون

درخیابان هوای های شانگهای مرکز خرید پارکسون واقع شده است که در آن انواع برندها با قیمت مناسب وجود دارند.

14.میسون مد

میسون مد مغازه ای لاکچری درخیابان هوای های است که درشماره 1312 آن واقع شده است و مطرح ترین برندهای جهان نظیرGucci، Ferragamo ، Hugo Boss ، Bally ، Kenzo و…درآن فروخته می گردد.

15.بازار پایتخت

این بازار در نزدیکی پل ایگزیمن واقع شده و دارای برج های عظیم و مگاشاپینگ ها است و اندازه آن حدود 260000 متر مربع می باشد . برندهای بین المللی از هر نوع جنسی که فکرش را بکنید، در این بازار یافت می گردد .ساعت کاری آن در روز از 10 صبح تا 10 شب است.

16.بازار دروازه

این بازار یکی از عظیم ترین فشن شاپینگ های جهان را در خود دارد و برندهای جهانی در آن موجود است و از داخل به راحتی به مترو دسترسی دارد . ساعت کار آن از 10 صبح تا 10 شب است.

17.دهکده سانلیتون

این ساختمان بسیار جذاب است و از دو بخش جنوبی و شمالی تشکیل شده است. برندهای مشهوری مثل اپل و منگو در این دهکده بسیار زیاد است. ساعت کاری آن نیز از 10 صبح تا 10 شب است.

18.شهر ایکسیدان جوی

یکی از عظیم ترین مراکز خرید در چین در ایکسیدان واقع شده است. طولانی ترین پله برقی ها مربوط به این مجتمع است و عظیم ترین مغازه های لوازم آرایشی را دارد.

19.سیلک مارکت پکن

سیلک مارکت پکن فروشگاه هفت طبقه ای است که نام آن از سیلک یا همان ابریشم گرفته شده است. ابریشم از جمله اقلام با ارزشی است که به علاقه مندان در این فروشگاه ارائه می گردد. در طبقات اول و دوم این مرکز کیف و کفش و چمدان، طبقه سوم، لباس بچگانه، رومیزی و فرش، طبقه چهارم، انواع اسباب بازی، لوازم زینتی منزل، زیور آلات و لوازم آرایشی، در طبقه پنجم، کریستال و مروارید فروخته می گردد. ساعت کاری سیلک مارکت 9 صبح تا 9 شب می باشد.

20.مرکز خرید تیمال گوانجو

مرکز خرید شماره یک گوانجو این مرکز است که معماری منحصر به فرد و جذابی دارد و دارای 4 ورودی ، 92 آسانسور و 11000 دستگاه تصفیه هوا است.

در این مرکز یک سن برای اجرای موسیقی به مساحت 3000 متر در طبقه اول واقع شده است که با گل تزیین شده است. در این مرکز خرید به جز برندهای معتبر اروپایی انواع کالاهای مرغوب چینی مانند البسه، کیف و کفش، لوازم آرایشی، ورزشی، وسایل صوتی و تصویری، لوازم خانگی و ... به فروش می رسد. در این مرکز تعدادی رستوران و کافی شاپ و یک مجموعه تفریحی که دارای سالن زیبایی، ماساژ، داروخانه، استخر، زمین بسکتبال، زمین تنیس، بازیهای کامپیوتری، نمایشگاه و بخت آزمایی است؛ نیز وجود دارد.

21. مرکز خرید چاینا پلازا گوانجو

دومین مرکز خرید عظیم گوانجواین فروشگاه هشت طبقه است که در آن انواع کالالها و مایحتاج مورد احتیاج خانواده، کالاهای فرهنگی، سفال های چین، مبلمان کلاسیک، کتابفروشی، لوازم باغبانی چینی، هنر های بومی و صنایع دستی به فروش می رسد. در یکی از طبقات آن 9 برند معتبر جهانی انواع لوازم خانگی را می فروشند.

22. مراکز خرید خیابان شانشیا جیولو گوانجو

بسیاری از مارک های معتبر پوشاک در خیابان شانشیا جیولو قرار دارند که در آن می توان کیف و کفش، انواع البسه، ساعت و بدلیجات و ... را تهیه کنند. در این خیابان رستوران ها و اغذیه فروشی های عظیم و کوچک دارای انواع مواد خوراکی وجود دارد.

23. مراکز خرید خیابان بیجینگلو گوانجو

یکی از خیابان های زیبای شهر گوانجو چین خیابان بیجینگلو است که طراحی، معماری و بافت سنتی خاصی دارد و در آن کالاهایی مانند انواع البسه چینی یا پوشاک مارک دار با برند های معتبر جهانی، کیف و کفش، بدلیجات، لوازم آرایشی، ورزشی و .. به فروش می رسد. در این خیابان رستوران ها و اغذیه فروشی های زیادی نیز وجود دارد.

24. بازار خیابان دونگمین شنزن

یکی از بهترین و معروف ترین بازارهای شهر شنزن بازار خیابان دونگمین شنزن است که دارای فروشگاه های متعدد، رستوران های مختلف و چندین سینما وحود دارد. در مراکز خرید در این خیابان محصولات الکتریکی، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، و لوازم آرایشی و ورزشی، کیف و کفش به فروش می رسد.

25. مرکز خرید راین بو شنزن

در شهر شنزن این مرکز خرید پر هوادار واقع شده است که دارای شعب فراوانی است. در این فروشگاه معتبر لوازم الکترونیکی، صوتی تصویری و موبایل در کنار لوازم آرایشی بهداشتی، ورزشی و لوازم خانگی و انواع متنوع البسه و... فروخته می گردد.

26. پکن اس.کی.پی

اگر عاشق برندهای بین المللی هستید، حتما به این بازار خرید سر بزنید. عظیم ترین مغازه های برند گوچی در آسیا در این بازار واقع شده است و ساعت کاری این بازار خرید از 10 صبح تا 10 شب می باشد.

27. مرکز خرید سوپر برند مال

یکی از با شکوه ترین مال های قاره آسیا، مرکز خرید سوپر برند مال است که در منطقه پودونگ شانگهای چین در ده طبقه واقع شده است و انواع کالاهای متنوع مانند پوشاک، کیف و کفش، صنایع دستی و... در آن به فروش می رسد. در این مرکز فروشگاه های بین المللی ، سوپر مارکت عظیم لوتوس، رستوران های متعدد و پردیس های سینمایی وجود دارد.

منبع: نمناک
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 913

به "مراکز خرید و بازارهای ارزان مشهور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید و بازارهای ارزان مشهور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید