سمن های رویکرد محور تقویت می شوند

به گزارش مجله پیامک، رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: سال جاری برنامه این سازمان، تقویت سمن های رویکرد محور در مسائل مختلف است تا شتاب بیشتری در فعالیتهایشان بوجود آید.

سمن های رویکرد محور تقویت می شوند

محمد عباسی معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: سمن هایی که بیشتر احساس مسئولیت نسبت به مسائل و مسائل اجتماعی داشته باشند و بیشتر در صحنه حضور یابند، ظرفیتهایشان را تقویت می کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت سازماندهی سازمان های مردم نهاد، گفت: ممکن است در کل کشور سمن های متحدالشکل زیادی شکل گرفته باشد، اما همه آن ها فعال نیستند لذا سال جاری شناسایی سمن های غیرفعال در دستور کار سازمان امور اجتماعی قرار گرفته تا مشخص تکلیف شوند.

رییس سازمان امور اجتماعی کشور، گفت: چندین هزار سمن یا سازمان مردمی در کشور وجود دارد، اما ممکن است بعضی از آن ها تاثیرگذاری در مسائل جامعه نداشته باشند، از این رو سازمان امور اجتماعی سال جاری آنالیز شرایط سمن های کل کشور را در دستور کار قرار داده تا روی توانمندسازی یا فعال کردن بیشتر آن ها کار بیشتری انجام گیرد.

عباسی متذکر شد: بعضی از سمن ها یا سازمان های مردم نهاد ممکن است در جریان توانمندسازی لازم باشد که متوقف شوند و این موضوع از تعداد آن ها در مجموع بکاهد، اما در کل تعداد سازمان های مردم نهاد در کشور افزایش داشته است و سمن های غیرفعال نیز در حال شناسایی است.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2158

به "سمن های رویکرد محور تقویت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمن های رویکرد محور تقویت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید