رگولاتور ارتباطات: اقدامات ایرانسل در راه اندازی 5G خلاقانه است
به گزارش مجله پیامک، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، صبح یکشنبه، 5 دی، از غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400 بازدید کرد.
به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام ایرانسل، دکتر صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) همراه با معاونان این سازمان، با همراهی دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، ضمن بازدید از غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400، با آخرین اقدامات ایرانسل در حوزۀ تحول دیجیتال و توسعۀ زیرساخت های شبکۀ ملی اطلاعات، آشنا شد.
در این بازدید، رگولاتور ارتباطات از اقدامات ایرانسل در زمینۀ توسعۀ زیرساخت شبکۀ ملی اطلاعات و تحول دیجیتال، به خصوص فعالیت های خلاقانۀ ایرانسل در حوزۀ توسعۀ شبکۀ نسل پنجم تلفن همراه، تقدیر کرد.
وی بعلاوه در جریان بازدید از خدمت ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان که برای اولین بار در ایران ارائه می گردد، یک تماس تصویری زنده با این بخش در مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل برقرار و بر توجه هر چه بیشتر به اقشار توان یاب تأکید کرد.
این خدمت به عنوان یکی از نمونه های توجه ایرانسل به اقشار توان یاب در دسترسی به خدمات دیجیتال، علاوه بر روش گفت وگوی متنی، امکان تماس تصویری و گفت وگو با زبان اشاره، متناسب با احتیاج این دسته از مشترکان را نیز ارائه می دهد.
عباسی شاهکوه، ضمن تقدیر از رویکرد مسؤولیت اجتماعی و توجه ایرانسل به فراگیری دیجیتال و دسترسی همه اقشار به خدمات ارتباطی، تأکید کرد که این راه چاره می تواند در قالب خدمت، به سایر سازمان ها، از جمله ارائه دهندگان خدمات اضطراری مانند آتش نشانی و اورژانس، ارائه گردد.
در این بازدید، بعلاوه کارشناسان مرکز نوآوری ایرانسل، راه چارههای هوشمند ایرانسل مبتنی بر کلان داده، از جمله طرح مدیریت ترافیک با استفاده از هوش مصنوعی بر بستر شبکۀ 5G را به معاون وزیر ارتباطات ارائه کردند که این بخش، با استقبال وی روبرو شد.
اقدامات ایرانسل در زمینۀ نوآوری و تحقیق و توسعه، از جمله گزارش فعالیت های مجموعۀ ایرانسل لبز نیز، بخش دیگری از بازدید رگولاتور ارتباطات بود.
عباسی شاهکوه از فعالیت های ایرانسل در زمینۀ نوآوری تقدیر و آن را مثبت ارزیابی کرد.
مدیرعامل ایرانسل نیز در این ملاقات، بر آمادگی ایرانسل برای توسعۀ خدمات زیرساختی شبکۀ ملی اطلاعات و ارائۀ هر چه بیشتر خدمات توانمندساز به کسب وکارهای دیجیتال، تأکید کرد.
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با حضور در سالن 8 بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام 1400 که از 2 تا 5 دی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد، آخرین محصولات و خدمات خود را در حوزه های مختلف فناوری های ارتباطی، نوآوری و تحول دیجیتال و راه چارههای سازمانی، با شعار نبض زندگی دیجیتال، معرفی نموده است.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه چاره های نوآورانه (ایران تله کام 1400)، صبح پنجشنبه 2 دی، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد و شرکت های بزرگ ارتباطی ایران از جمله ایرانسل و فعالان حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور دارند.
ایرانسل، رکورددار سرعت اینترنت و اولین ارائه دهندۀ نسل پنج تلفن همراه (5G) در ایران، در این نمایشگاه بین المللی، نوترین محصولات و خدمات خود در حوزۀ زندگی دیجیتال، ایجاد زنجیرۀ خدمات دیجیتال برای توانمندسازی کسب وکارهای نوپا از جمله سوپراپلیکیشن ایرانسل من، بازار دیجیتال تبادل API یلوهاب (Yello Hub)، راه چاره دیجیتال خدمات تبلیغاتی یلوادوایز (Yello Adwise)، پلتفرم آموزش آنلاین داناپلاس و نیز راه چارههای هوشمند مبتنی بر کلان داده را عرضه نموده است.
مجموعۀ ایرانسل لبز نیز در این نمایشگاه، با برگزاری همایش تخصصی تأثیرات نسل پنجم موبایل (5G) بر فناوری اطلاعات و کسب وکارهای دیجیتال، حول سه محور تحول دیجیتال از رؤیا تا واقعیت، 5G، پیشرانی قدرتمند برای ارائه خدمات اینترنت اشیا و نقش شبکه های 5G در اقتصاد و کسب وکار حضور دارد. این همایش، آدینه 3 دی 1400، در سالن همایش شمارۀ یک نمایشگاه بین المللی تهران، برگزار گردید. ایرانسل هم اکنون، با داشتن هشت سایت تجاری نسل پنج، رکورددار سرعت و تعداد سایت های تجاری 5G در ایران است.
اقدامات ایرانسل در هوشمندسازی و دیجیتالی کردن فرایندهای ارتباط با مشتریان، از جمله سامانۀ پاسخگویی هوشمند آواتار، سیم کارت های ایرانسل با پیش شمارۀ نو 0900، فروشگاه اینترنتی ایرانسل، پرتال مزایدۀ شماره های رند، حساب چندکاربره، شارژ اضطراری، پیشنهاد ویژه #4444، تلویزیون اینترنتی لنز، پرتال احراز هویت و اپلیکیشن پیشواز، از دیگر بخش های غرفۀ ایرانسل در این نمایشگاه هستند.
ارائۀ نوترین راه چارههای سازمانی ایرانسل و محصولات و خدمات حوزۀ B2B نیز بخش دیگری از غرفۀ ایرانسل را به خود اختصاص داده است. در این بخش، از جمله، همکاری ایرانسل و شرکت فولاد مبارکه سپاهان در طرح تحول دیجیتال این شرکت، به عنوان نخستین ورود نسل پنج تلفن همراه در حوزه صنعت ایران، تشریح شده است.
خدمات ویژۀ پشتیبانی ایرانسل برای توان یابان، توسعۀ پوشش اینترنت پرسرعت روستایی، کوشش برای حفظ محیط زیست و کاهش ردپای کربن، مدرسه سازی در منطقه ها محروم و سیل زده و… نیز از جمله اقدامات و برنامه های ایرانسل در حوزۀ پایداری و مسؤولیت اجتماعی شرکتی است که در این نمایشگاه، به بازدیدکنندگان معرفی شده است. بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه چاره های نوآورانه (ایران تله کام 1400) که از 2 تا 5 دی ماه، در سالن 8 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید، امروز به کار خود پایان داد.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع: خبرگزاری ایسنا