تور ارمنستان: رایزنی سفیر کشورمان با وزیر بهداشت ارمنستان

به گزارش مجله پیامک، سفیر کشورمان در ارمنستان با خانم آناهیت آوانسیان وزیر بهداشت این کشور ملاقات و گفت وگو کرد.

تور ارمنستان: رایزنی سفیر کشورمان با وزیر بهداشت ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، ظهوری سفیر کشورمان در این ملاقات با اشاره به اهمیت ارتقای شناخت متقابل بین دو کشور به ویژه از توانمندی های موجود در فراوری دارو و تجهیزات پزشکی، این امر را در توسعه همکاری های دوجانبه در زمینه بهداشت و درمان و رساندن آن به سطح نو مؤثر دانست.

وزیر بهداشت ارمنستان نیز با قدردانی از سطح رو به رشد گفت وگو بین دو کشور، ابراز اطمینان کرد که توافقات دوجانبه به بین دو کشور وارد مرحله اجرائی فعال تری گردد.

در این ملاقات، طرح های سرمایه گذاری، موضوعات مرتبط با همکاری در زمینه فراوری دارو و بعلاوه سایر زمینه های همکاری در حوزه فناوری ها و روش های پیشرفته مرتبط با بخش درمان و نیز توسعه گردشگری سلامت مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

خانم آوانسیان با اشاره به ظرفیت های همکاری میان دو کشور در زمینه داروسازی، گفت: ما همیشه در حال آنالیز امکان جایگزینی داروهای ساخت ایران در بازار ارمنستان هستیم. وی بعلاوه درباره فرایند فراوری واکسن اسپوتنیک لایت در ارمنستان توضیحاتی ارائه کرد.

طرفین بعلاوه درباره برنامه های با هدف فعال سازی روابط دوجانبه و منطقه ای در حوزه بهداشت و درمان، موضوعات مرتبط با برنامه های آموزشی و تبادل تجربیات تبادل نظر کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2015

به "تور ارمنستان: رایزنی سفیر کشورمان با وزیر بهداشت ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان: رایزنی سفیر کشورمان با وزیر بهداشت ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید