خبرنگاران ورود مسافران نوروزی به یزد 20 درصد کاهش یافت

به گزارش مجله پیامک، یزد- خبرنگاران- رییس پلیس هدایت و رانندگی یزد گفت: طی 2 روز گذشته ورود مسافران به این شهرستان 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می دهد.

خبرنگاران ورود مسافران نوروزی به یزد 20 درصد کاهش یافت

سرهنگ مهدی زارع روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: هم اکنون هیچ مشکل ترافیکی در شهر یزد و مناطق تابعه وجود ندارد ولی باید رانندگان و مسافران به مقررات ستاد ملی کرونا و تصمیم استانی پایبند باشند.

وی با بیان اینکه محدودیت تردد از ساعت 21 تا سه بامداد پابرجا بوده و متخلفان جریمه خواهند شد ادامه داد: مردم بومی و مسافران از هرگونه سفرهای غیرضروری که موجب شیوع ویروس کرونا می گردد به جد پرهیز نمایند.

این مسوول اظهار کرد: ماموران هدایت و رانندگی با بکارگیری تمامی تجهیزات ترافیکی و نیروی انسانی به رصد ترددهای شبانه خواهد پرداخت و مواردی که مجوز تردد ندارد بر اساس قانون 200 هزار تومان جریمه می شوند.

زارع یادآور شد: همکاری مردم و مسافران و رعایت نکات بهداشتی و توجه به مقررات در پیشگیری از حوادث و کاهش مسائل هدایت و رانندگی موثر است و امیدواریم نوروزی همراه با سلامتی و موفقیت برای مردم باشد.

یزد در راستا استان های شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار گرفته است و روزانه حدود 400 هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده های استان تردد می نماید.

یزد 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلومتر راه فرعی، 2 هزار و 250 کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع آن هزار و 267 کیلومتر، شریانی و ملی است.

استان یزد با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1546

به "خبرنگاران ورود مسافران نوروزی به یزد 20 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود مسافران نوروزی به یزد 20 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید