خبرنگاران مربیان گلف همدان داوطلب اطلاع رسانی ویروس کرونا شدند

به گزارش مجله پیامک، همدان- خبرنگاران- رییس هیات گلف همدان گفت: مربیان گلف این استان در همکاری با مرکز بهداشت به عنوان داوطلبان اطلاع رسانی پیشگیری از ویروس کرونا فعالیت خود را آغاز کردند.

خبرنگاران مربیان گلف همدان داوطلب اطلاع رسانی ویروس کرونا شدند

علی اصغر سالوند روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار خبرنگاران گفت: مربیان هیات گلف در اقدامی داوطلبانه در راستای آموزش مقابله با بیماری کرونا و اقدامات پیشگیرانه با حضور در ایستگاه های مرکز بهداشت همدان همکاری رسمی خود را شروع کردند.

وی افزود: مربیان این هیات همچنین تعدادی ماسک و سایر اقلام بهداشتی مورد نیاز را به صورت رایگان در بین افراد مختلف و همشهریان توزیع کردند.

سالوند گفت: مربیان هیات گلف با توجه به آموزش هایی که از قبل فرا گرفته بودند، در راستای اطلاع رسانی گسترده پیرامون پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در بین آحاد مردم تلاش می کنند.

وی افزود: تمامی افرادی که در چارچوب اطلاع رسانی پیشگیری از ویروس کرونا قرار گرفته اند نیز پس از عبور از این بحران زودگذر، به صورت رایگان در آموزش های گلف دعوت خواهند شد.

رییس هیات گلف همدان یادآور شد: این هیات همواره در برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی حضور فعالانه داشته است و در اطلاع رسانی پیرامون پیشگیری از ویروس کرونا نیز مشارکت همه جانبه دارد.

بیش از 200 مربی و ورزشکار عضو فعال رشته های زیرمجموعه هیات گلف استان همدان هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 833

به "خبرنگاران مربیان گلف همدان داوطلب اطلاع رسانی ویروس کرونا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربیان گلف همدان داوطلب اطلاع رسانی ویروس کرونا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید