حضور متمایز حامی اقتصادی در کنسرت همایون شجریان

به گزارش مجله پیامک، به رنگ صدا جدیدترین کنسرت همایون شجریان از روز اول تیرماه در مرکز همایش های کشور به روی صحنه رفت. این سری از کنسرت ها که تا اوایل مرداد ماه ادامه پیدا می نماید با حمایت یکی از استارتاپ های پیشرو حوزه خدمات بانکی و اقتصادی ایران برگزار می گردد.

حضور متمایز حامی اقتصادی در کنسرت همایون شجریان

بلوبانک، در یکی از نخستین گام های خود برای حمایت از رویدادهای هنری، با هنرمند پیشرو حوزه موسیقی ایران همکاری کرد تا ضمن ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، در عرصه ای نو با مخاطبانش ارتباط برقرار کند.

با وجود اینکه حمایت و اسپانسری شرکت ها از رویدادهای ورزشی، فرهنگی، هنری و… امری معمول در جهان محسوب می گردد. اما نوع حضور بلوبانک در جریان برگزاری نوترین کنسرت همایون شجریان، این حمایت را متمایز می نماید.

برخلاف روش های معمول اسپانسری که با حضور پررنگ، گسترده و همیشگی برندها همراه است، مدیران بلوبانک تصمیم گرفتند تا حضور این برند در کنسرت به رنگ صدا به شکلی حداقلی و نامحسوس باشد.

براین اساس، حضور بلوبانک تنها به محدوده خارج سالن محل برگزاری خلاصه شده است تا شرکت کنندگان کنسرت، در داخل سالن صرفا مستمع و بیننده آثار خلق شده هنرمندان مورد علاقه خود باشند.

حتی حضور در بخش بیرون سالن هم بیش از آنکه به شکل استفاده از لوگو و تصاویر بلوبانک باشد، در قالب استفاده ای هنرمندانه از رنگ های این برند در طراحی ها و تزئینات محیطی است. مثلا نگارگری اشعار کنسرت بر روی ستون های سالن با رنگ کارت های متعدد بلوبانک اجرا شده است.

تنها جایی که لوگوی بلوبانک به چشم می آید دیوار ویژه عکاسی است که با رنگ آبی و سفید، نگارگری زیبایی از نام همایون شجریان و لوگوهای کوچک بلوبانک است که فضایی مجذوب کننده را برای عکس های یادگاری علاقه مندان فراهم نموده است.

شکل دیگر حضور بلوبانک در این فضا، کارت های ویژه ایست که با تصویر همایون شجریان طراحی شده و پشت آن کیوآرکدی قرار داده شده که شما را به صفحه ای حاوی برنامه کنسرت و متن ترانه ها می رساند. این ابتکار کاربردی که به محض ورود در سالن ابتدایی در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد حاوی یک لوگوی کوچک از بلوبانک در پایین صفحه است.

در مجموع افراد حاضر در کنسرت هیچ حضور برجسته یا مزاحمی از حامی اقتصادی این کنسرت در سالن مشاهده ننموده و تنها در بخش های نگارگری و زیباسازی این سالن پیوندی میان الگوی رنگ های بلوبانک و طراحی ها مشاهده می گردد.

کنسرت به رنگ صدا در 30 سانس و تا روز 5 مرداد برگزار می گردد. طبق اعلام پلتفرم فروشنده بلیت کنسرت، حدود 80 هزار بلیت در سه مرحله و طی 6 ساعت خریداری شده است که در نوع خود یک رکورد بزرگ محسوب می گردد.

با اختصاص جایگاه VIP سالن، حضور دانشجویان در این کنسرت رایگان شد. بعلاوه در صورت خرید بلیت کنسرت با کارت بانکی بلو، 10 درصد از مبلغ خرید به حساب افراد باز می گشت.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال 1398 فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به احتیاجهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، آغاز کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و به وسیله اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح نوی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت های بلوبانک یا نصب اپلیکیشن بلوبانک می توانید به وب سایت این شرکت به نشانی www.blubank.com مراجعه کنید.

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا احتیاج به هدایت و یاری دارید؛ پیچ اینستاگرام شبکه چی به آی دی shabakehchi.press@ را فالو و در دایرکت پرسش خود را مطرح کنید تا جواب دهیم.منبع: شبکه چی
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2103

به "حضور متمایز حامی اقتصادی در کنسرت همایون شجریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور متمایز حامی اقتصادی در کنسرت همایون شجریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید