برترین مارک اسپیکر فلش خور؛ از گران ترین تا مقرون به صرفه ترین

به گزارش مجله پیامک، در جهانی که نت های موسیقی به جز جدایی ناپذیر از زندگی ما انسان ها تبدیل شده است، اسپیکرهای فلش خور به عنوان پیغام آوران لحظات ناب شادی و همدم شب های بی سرانجام دورهمی ها جایگاهی ویژه در دل های ما پیدا نموده اند. این اسپیکرها، که با هر فلش درایو حاوی دنیایی از آهنگ ها و خاطرات همراه می شوند، نه تنها گجت هایی برای پخش صدا، بلکه جعبه های جادویی هستند که می توانند هر مکانی را به سالن کنسرتی خصوصی تبدیل نمایند. اگرچه ساده ترین راه اتصال به یک اسپیکر استفاده از بلوتوث است، اما گاهی اوقات احتیاج می گردد تا به وسیله فلش USB آهنگ های مورد نظر خود را پخش کنید. به همین مناسبت، ما بر آن شدیم تا راهنمای کاربردی از برترین مارک های اسپیکر فلش خور موجود در بازار تهیه کنیم.

برترین مارک اسپیکر فلش خور؛ از گران ترین تا مقرون به صرفه ترین

JBL؛ برترین مارک اسپیکر فلش خور تا 30 میلیون تومان در بازار

برترین محصول این برند در این رنج قیمتی: جی بی ال مدل Party Box 310

اگر در پی خرید برترین اسپیکر فلش خور بازار در رنج قیمتی تا 30 میلیون تومان هستید و برای آن نیز بودجه کافی را کنار گذاشته اید، مدل Party Box 310 لذت شنیدن موسیقی را به برترین شکل برای شما به همراه می آورد. اول از همه باید به پورت USB این محصول قدرتمند اشاره کنیم که امکان استفاده از فلش را برای کاربران به سادگی مسیر نموده است. یکی از ویژگی های برجسته Party Box 310، قابلیت استفاده در دو حالت برق و باتری است. این اسپیکر از یک باتری داخلی با ظرفیت 14440 میلی آمپر ساعت بهره می برد که در صورت اتصال به برق، خود به خود شارژ می گردد و در حالت باتری می تواند تا 18 ساعت موسیقی پخش کند.

Party Box 310 با وزن 27 کیلوگرم طراحی شده و برای حمل آسان تر، دارای 4 چرخ در زیر خود است. علاوه بر این، نورپردازی زیبایی که در جلوی اسپیکر قرار گرفته است، با ریتم موسیقی هماهنگ می گردد و جلوه ای خاص به مهمانی های شما می بخشد. با توان خروجی 800 وات و فرکانس پاسخ گویی 50 تا 18000 هرتز، این اسپیکر قادر است فضاهای بزرگ را به راحتی پوشش دهد. این اسپیکر از استاندارد مقاومت در برابر آب IPX4 نیز بهره می برد، بنابراین می توانید با خیال راحت آن را در کنار استخر یا محیط های مرطوب استفاده کنید. از دیگر ویژگی های Party Box 310 می توان به اتصال بی سیم با نسخه بلوتوث 5.1، پورت های AUX، میکروفون و گیتار اشاره نمود که امکان اتصال سیمی را نیز فراهم می نماید.

بعلاوه جایگاه قرارگیری گوشی در بالاترین قسمت اسپیکر، یک بخش بسیار کارآمد برای استفاده کاربران محسوب می گردد. این اسپیکر باکیفیت جی بی ال با دو توئیتر 2.5 اینچی و دو ووفر 6.5 اینچی تجربه صوتی بسیار لذت بخشی را به گوش کاربران می رساند. بعلاوه کاربران می توانند به وسیله اپلیکیشن اختصاصی JBL Party Box، تنظیمات مختلف اسپیکر را شخصی سازی نمایند. قابلیت اتصال چند دستگاه و ویژگی مجذوب کننده کارائوکه نیز از دیگر امکانات این اسپیکر است که در مراسم ها و جشن ها بسیار مفید خواهد بود.

نکات مثبت

  • کیفیت ساخت خوب
  • کیفیت صدای عالی
  • پر امکانات مجذوب کننده
  • شارژدهی عالی

نکات منفی

  • قیمت بالا
  • وزن سنگین برای جابه جایی

سونی؛ برترین مارک اسپیکر فلش خور تا 20 میلیون تومان در بازار

برترین محصول این برند در این رنج قیمتی: سونی مدل srs-XP700

محصولات سونی هیچ احتیاجی به تعریف ندارند، اما در هر حال، اگر قصد خرید برترین اسپیکر فلش خور بازار تا رنج 20 میلیون تومان را دارید، از انتخاب مدل srs-XP700 به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. این اسپیکر با طراحی استوانه ای و وزن 17 کیلوگرم، به لطف دسته های فلزی تعبیه شده در بالا و پایین، به راحتی قابل حمل و جابجایی است. این اسپیکر فلش خور سونی مجهز به دو ووفر 6.6 اینچی و سه توییتر 2.3 اینچی است که بسته به نحوه قرارگیری بلندگو، دو عدد از توییترها فعال می شوند. بعلاوه یک توییتر 1.9 اینچی در بخش عقبی این محصول قرار گرفته است که در صورت قرارگیری اسپیکر به صورت عمودی به انجام وظیفه می پردازد. این ترکیب از ووفرها و توییترها، صدایی با کیفیت و شفافیت بالا را به ارمغان می آورد.

علاوه بر کیفیت صدای بی نظیر، SRS-XP700 دارای طیف گسترده ای از فناوری های مجذوب کننده است. این اسپیکر از گواهی ضد آب IPX4 برخوردار است که امکان استفاده از آن در محیط های مرطوب مانند کنار استخر را فراهم می نماید. بعلاوه قابلیت شارژ سریع این اسپیکر به شما این امکان را می دهد که با تنها 10 دقیقه شارژ، تا سه ساعت از آن استفاده کنید. SRS-XP700 از صدای دالبی پشتیبانی می نماید و با قدرت 245 وات RMS، تجربه ای بی نظیر از گوش دادن به موسیقی را ارائه می دهد. با یک بار شارژ کامل، این اسپیکر می تواند تا 25 ساعت پخش موسیقی را دوام بیاورد یعنی حتی بیشتر از یک شبانه روز کامل!

بعلاوه نورپردازی این اسپیکر با استفاده از اپلیکیشن سونی قابلیت شخصی سازی دارد که به شما امکان می دهد تا جلوه های نوری را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید. تمامی پورت های ورودی این اسپیکر در قسمت پشتی دستگاه قرار دارند و یک دریچه پلاستیکی از آن ها محافظت می نماید. از لحاظ درگاه های ارتباطی، این اسپیکر یکی از کامل ترین هاست. این اسپیکر دارای بلوتوث نسخه 5 برای اتصال پایدار، دو پورت USB-A برای اتصال و شارژ گوشی های هوشمند، دو ورودی میکروفون 1/4 اینچی با دکمه های مخصوص صدا، یک جک 3.5 میلی متری صدا و سوکت برق است.

نکات مثبت

  • کیفیت صدای عالی
  • پشتیبانی از فناوری های پیشرفته
  • شارژدهی 25 ساعته
  • پورت های متنوع
  • مقاوم در برابر آب
  • قابلیت اتصال هم زمان به چند دستگاه را دارد

نکات منفی

  • وزن زیاد
  • قیمت گران

تسکو؛ برترین مارک اسپیکر فلش خور ایرانی تا 16 میلیون تومان در بازار

برترین محصول این برند در این رنج قیمتی: تسکو مدل TS2084

می رسیم به یک محصول باکیفیت و محبوب از یک برند ایرانی قابل اعتماد یعنی . اگر در پی برترین اسپیکر فلش خور بازار با بودجه حداکثر تا 16 میلیون تومان هستید و محصولی را می خواهید که از هر نظر باکیفیت باشد، بد نیست اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS2084 مورد آنالیز قرار دهید. این اسپیکر فلش خور تسکو مجهز به ساب ووفرهای 12 اینچی است که صدایی باکیفیت و بیس قوی را ارائه می دهند. این اسپیکر بعلاوه دارای قابلیت تنظیم بیس و خروجی میکروفون برای استفاده از ویژگی کارائوکه است. ابعاد بزرگ و وزن 21 کیلوگرمی این اسپیکر فلش خور با تعبیه چرخ و دسته، به راحتی قابل حمل و نقل شده و رنگ مشکی و نورپردازی RGB مجذوب کننده آن، فضای اطراف شما را به یک مهمانی تمام عیار تبدیل می نماید.

بعلاوه باید به نمایشگر LED روی اسپیکر نیز اشاره کنیم که مشاهده حالت پخش و تنظیمات صدا را آسان تر نموده است. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و 18 ولتی برای این محصول تسکو در نظر گرفته شده که شارژ کامل آن 6 تا 8 ساعت طول می کشد، اما بعلاوه می توانید اسپیکر را به طور مستقیم به برق متصل کنید. منبع تغذیه این دستگاه با ولتاژ 110-240 ولت و فرکانس پخش رادیو 87.5-108 مگاهرتز مقدار گیری شده است. پنل حرفه ای تنظیم صدا در بخش بالایی این اسپیکر، امکان شخصی سازی دقیق صدا را به کاربران می دهد. این محصول بعلاوه از بلوتوث 4.2 بهره می برد، که تا فاصله 10 متری اتصال پایداری دارد.

توان خروجی این اسپیکر تا 18000 وات می رسد و توان واقعی آن برابر با 2×45 وات با باتری و 2×70 وات با برق مستقیم است. این اسپیکر علاوه بر اتصال بلوتوث، دارای ورودی های USB، میکرو SD و میکروفون است که یک پکیج کامل از امکانات را در این زمینه در اختیار کاربران می گذارد.

نکات مثبت

  • کیفیت صدای خوب
  • RGB مجذوب کننده
  • امکانات متنوع
  • پشتیبانی همزمان از یک میکروفون وایرلس و دو میکروفون سیمی

نکات منفی

  • قیمت گران

سیلیکون پاور؛ برترین مارک اسپیکر فلش خور تا 15 میلیون تومان در بازار

برترین محصول این برند در این رنج قیمتی: سیلیکون پاور مدل BS95

یکی دیگر از برترین مارک های اسپیکر های فلش خور بازار می توان به سیلیکون پاور و مدل BS95 اشاره نمود که هم کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و هم بر خلاف سایر محصولات معرفی شده از ابعاد جمع وجورتری بهره می برد. این محصول زیبای سیلیکون پاور با ساختاری مستحکم طراحی شده است که دوام و مقاومت بالایی در شرایط مختلف دارد. این اسپیکر دارای قابلیت اتصال با سیم و بی سیم است؛ اتصال بی سیم به وسیله بلوتوث و اتصال سیمی به وسیله رابط 3.5 میلی متری AUX انجام می گردد. بعلاوه، این اسپیکر مجهز به میکروفون است که به شما امکان می دهد تا در مهمانی ها و تجمعات خود، به راحتی از امکانات کارائوکه و تفریح های صوتی بهره مند شوید.

به جز این موارد باید به دو درگاه فلش USB نیز اشاره کنیم که روی پنل آن دیده می گردد. این اسپیکر فلش خور با توان خروجی 50 وات RMS و سبک های نورپردازی مجذوب کننده، تجربه ای بی نظیر از پخش موسیقی را در اختیار شما می گذارد. بعلاوه نورپردازی هماهنگ با ضربات موسیقی، فضایی زیبا و دلنشین را ایجاد می نماید تا شما و همراهانتان از شنیدن موسیقی دلخواه خود لذت ببرید. اسپیکر BS95 با ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی قادر است با یک بار شارژ تا حداکثر 5 ساعت با ولوم 50 درصد شارژدهی داشته باشد. بعلاوه این اسپیکر با قدرت 900 وات، میکروفون وایرلس با برد 25 متر و ریموت کنترل، تجربه ای کامل و بی نقص از یک دستگاه پخش موسیقی را به شما هدیه می نماید.

قابلیت TWS این اسپیکر به شما اجازه می دهد تا همزمان به دستگاه مشابه خود متصل شوید و صدای استریوی قدرتمندی را ایجاد کنید. خوشبختانه دسته و چرخ های تعبیه شده در زیر این اسپیکر، جابه جایی آن را بسیار آسان نموده و به شما امکان می دهد تا به راحتی اسپیکر را به هر مکانی که احتیاج دارید، منتقل کنید.

نکات مثبت

  • ابعاد جمع وجور
  • کیفیت صدای بسیار خوب
  • شارژدهی مناسب
  • پشتیبانی از قابلیت TWS
  • دارای بدنه مقاوم
  • قابلیت حمل آسان

نکات منفی

  • قیمت گران
  • وزن کمی سنگین با وجود جمع وجور بودن ابعاد

پرووان؛ برترین مارک اسپیکر فلش خور تا 12 میلیون تومان در بازار

برترین محصول این برند در این رنج قیمتی: پرووان مدل PSB4920

مدل PSB4920، یک محصول پر امتیاز و محبوب در فروشگاه خبرنگاران ست که کیفیت بسیار خوبی دارد و از امکانات مناسبی نیز بهره می برد. این اسپیکر فلش خور پرووان با طراحی زیبا و کیفیت صدای مطلوب، یکی از برترین گزینه ها برای لذت بردن از موسیقی در خانه است. این اسپیکر با وزن 11.65 کیلوگرم و ابعاد 280 × 280 × 760 میلی متر، به راحتی در هر فضایی جای می گیرد و با صدایی قدرتمند و شفاف، فضای خانه شما را پر از شور و هیجان می نماید. پرووان مدل PSB4920 برای برقراری اتصال بی سیم به فناوری بلوتوث نسخه 5.0 مجهز شده است که محدوده عملکردی تا 10 متر را پوشش می دهد. علاوه بر این، PSB4920 از اتصالات متنوعی مانند جک 3.5 میلی متری، کارت حافظه و USB پشتیبانی می نماید.

حداکثر توان خروجی این محصول در حدود 60 وات است که به راحتی می تواند فضای خانه را پوشش دهد. با اینکه این محصول حجم صدای بسیار خوبی دارد، اما اندازه شارژدهی آن چندان مورد انتظار نیست. باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی این اسپیکر فلش خور پرووان با یک بار شارژ قادر است تا حداکثر سه ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند که این اندازه بسیار کم است. بعلاوه کاربران باید برای شارژ شدن مجدد آن 6 ساعت منتظر بمانند که زمان بسیار زیادی محسوب می گردد. به همراه این محصول یک میکروفون بی سیم و ریموت کنترل نیز به شما تقدیم می گردد. علاوه بر این، باید به پشتیبانی این محصول از قابلیت بسیار کاربردی کارائوکه نیز اشاره کنیم که در مهمانی ها و دورهمی ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات مثبت

  • کیفیت صدای خوب
  • کیفیت ساخت مناسب
  • درگاه های متنوع
  • پشتیبانی از کارائوکه

نکات منفی

  • قیمت بالا
  • شارژدهی پایین
  • سرعت شارژ پایین

انرجایزر ؛ برترین مارک اسپیکر فلش خور تا 10 میلیون تومان در بازار

برترین محصول این برند در این رنج قیمتی: انرجایزر مدل BTS470

اگر با بودجه تا 10 میلیون تومان در پی خرید برترین اسپیکر فلش خور بازار هستید، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انرجایزر مدل BTS470 می تواند تجربه خرید بسیار مجذوب کنندهی را در اختیار شما بگذارد. این محصول جزو اسپیکرهای بزرگ بازار محسوب می گردد و سنگینی وزن آن نیز به 5600 گرم می رسد. البته متاسفانه انرجایزر هیچ چرخی را برای این محصول تعبیه ننموده تا برای بسیار از افراد برای جابه جایی این اسپیکر فلش خور کار ساده ای نداشته باشند. این اسپیکر انرجایزر مجهز به با دو ووفر با حساسیت بالا و دو توییتر برای ارائه صدایی باکیفیت، تفکیک شده و فوق العاده هیجان انگیز است. مدل BTS470 با حداکثر توان خروجی 30 وات و فرکانس پاسخ گویی 55 تا 20 هرتز از مراسم های مختلف شما به خوبی میزبانی می نماید.

علاوه بر فلش USB، شما می توانید از بلوتوث نسخه 5.0 با حداکثر فاصله 10 متری، درگاه AUX و درگاه کارت حافظه میکرو SD نیز برای پخش موسیقی استفاده کنید. انرجایزر درون جعبه این محصول یک میکروفون وایرلس نیز قرار داده که شما می توانید با استفاده از آن و با قابلیت کارائوکه به جای خواننده در موزیک های مورد علاقه خود بخوانید. این محصول قابلیت اتصال یک اسپیکر دیگر از سری خودش را نیز دارد و قابلیت ضبط صدا را نیز به کاربران ارائه می دهد. بعلاوه باید به قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان این اسپیکر فلش خور نیز اشاره نمود.

باتری این محصول شارژدهی بسیار مناسبی دارد و شما می توانید با یک بار شارژ و با ولوم 50 درصد 5 الی 6 ساعت از آن استفاده کنید. طبیعتاً با ولوم 80 درصد این اندازه به حدود 4-5 ساعت می رسد. فول شارژ شدن این محصول نیز 6 الی 7 ساعت به طول می انجامد.

نکات مثبت

  • کیفیت ساخت خوب
  • کیفیت صدای مناسب
  • شارژدهی خوب
  • مجهز بودن به پورت های مختلف
  • قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان

نکات منفی

  • سنگین بودن
  • نداشتن چرخ و دسته برای حمل و نقل آسان تر
  • قیمت گران
  • کمی نویز دارد.

انکر ؛ برترین مارک اسپیکر فلش خور تا 5 میلیون تومان در بازار

برترین محصول این برند در این رنج قیمتی: انکر مدل SoundCore A3395 Rave Neo

احتمالا نام محصولات انکر به گوشتان خورده و با کیفیت بالای آن ها نیز تا حدودی آشنا هستید. برای خرید اسپیکر فلش خور تا 5 میلیون تومان، شاید برترین مارک اسپیکر فلش خور در این رنج قیمتی باشد و مدل SoundCore A3395 Rave Neo نیز با قابلیت های مجذوب کنندهی که دارد، بتواند رضایت کاربران را به دست بیاورد. این اسپیکر با طراحی جمع وجور خود، حمل ونقل آسانی را برای کاربران فراهم می نماید و به راحتی می توان آن را به هر مکان دلخواه منتقل کرد. تکنولوژی انحصاری BassUp در این مدل به کار گرفته شده است تا فرکانس های پایین صدا را تقویت نموده و بیس عمیق تا 98 دسی بل فراوری کند، که این ویژگی آن را برای استفاده در فضاهای بزرگ و بیرونی بسیار مناسب می سازد.

بدنه مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و ضربه، یکی از ویژگی های برجسته این اسپیکر است. شرکت ساندکور با ارائه گواهی IPX7 برای مدل A3395، اطمینان حاصل نموده که این اسپیکر در برابر آب و گرد و خاک مقاوم باشد. این ویژگی به کاربران امکان می دهد تا اسپیکر را تا عمق چند متری در آب غرق نمایند بدون اینکه نگران آسیب تماشا آن باشند. علاوه بر این، ساندکور یک اپلیکیشن مخصوص برای این مدل طراحی نموده است که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از گوشی موبایل خود، اکولایزر اسپیکر را به راحتی تنظیم نمایند. این اسپیکر علاوه بر پورت USB، بلوتوث نسخه 5.0 و درگاه AUX نیز دارد. بعلاوه باتری این محصول نیز با یک بار شارژ قادر است تا حداکثر 18 ساعت به راحتی برای شما دوام بیاورد.

نکات مثبت

  • کیفیت ساخت عالی
  • کیفیت صدای بسیار خوب
  • شارژدهی عالی
  • گواهی ضد آب
  • پشتیبانی از فناوری BassUp
  • قابلیت کنترل اسپیکر به وسیله اپلیکیشن Soundcore App

نکات منفی

  • قیمت گران

لیتو ؛ برترین مارک اسپیکر فلش خور تا 4 میلیون تومان در بازار

برترین محصول این برند در این رنج قیمتی: لیتو مدل WONDER BOOM

می رسیم به یک محصول خوش قیمت، پر امکانات و پرتقاضا از برند یعنی مدل WONDER BOOM. این محصول فلش خور لیتو صدا را با حداکثر توان خروجی 30 وات ارائه می دهد و از بلوتوث نسخه 5.0 نیز برای اتصال به دستگاه های هوشمند بهره می برد. علاوه بر بلوتوث، شما می توانید با استفاده از فلش USB، کارت حافظه میکرو SD و جک 3.5 میلی متری از این اسپیکر استفاده کنید.

این محصول لیتو انرژی خود را از جانب یک باتری 1500 میلی آمپر ساعتی تأمین می نماید که تا یک و نیم ساعت می تواند دوام بیاورد. وزن این محصول حدود 500 گرم است و قابلیت جابه جایی آسان نیز دارد. از دیگر ویژگی های این اسپیکر می توان به ورودی میکروفون آن اشاره نمود. لیتو برای فراوری صدا در این محصول از یک باند 6.5 اینچی بهره برده که صدایی شفاف با بیسی نرم را به گوش کاربران می رسانند و حداکثر توان خروجی صوتی آن نیز 30 وات است.

نکات مثبت

  • کیفیت صدای خوب
  • درگاه های متنوع
  • وزن سبک
  • دارای ورودی میکروفون

نکات منفی

  • شارژدهی کم
  • ویژگی های اضافی ندارد.

منبع:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1403 بروزرسانی: 24 مهر 1403 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2340

به "برترین مارک اسپیکر فلش خور؛ از گران ترین تا مقرون به صرفه ترین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مارک اسپیکر فلش خور؛ از گران ترین تا مقرون به صرفه ترین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید