حسینی برابر حریف کره ای شکست خورد، تلاش برای برنز و سهمیه المپیک

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران، این رقابتها صبح امروز با حضور 128 تکواندوکار از 42 کشور به میزبانی روسیه در سالن دینامو شهر مسکو آغاز شد. آخرین نماینده ایران در این پیکار میرهاشم حسینی بود که در مرحله نیمه نهایی وزن 68- کیلوگرم به مصاف دای هون لی نفر یک رنکینگ المپیکی از کره جنوبی رفت.

حسینی برابر حریف کره ای شکست خورد، تلاش برای برنز و سهمیه المپیک

میرهاشم که در مسابقات صوفیه به این کره ای باخته بود، در این مبارزه نمایشی کم اشتباه داشت و تا ثانیه های پایانی نمایشی دیدنی برابر حریف داشت اما در چند ثانیه آخر 23 بر 20 از حریف عقب افتاد و از راهیابی به فینال باز ماند و باید برای مدال برنز و کسب سهمیه المپیک مبارزه کند.

وی بعد از برتری 16 بر یک مقابل الکتبی و پیروزی 16 بر8 در پیکار با جواد آچاب هر دو از بلژیک راهی مرحله نیمه نهایی شد. سروش احمدی در همین وزن با شکست برابر پائولو پرز از اسپانیا حذف شده است.

تیم کشورمان دو نماینده دیگر در این مسابقات داشت. آرمین هادی پور که برای کسب سهمیه در وزن 58- کیلوگرم تقریبا حاشیه امنیت مناسبی داشت، با دو پیروزی برابر کاما مصطفی از سنگال و براگانسا از پرتغال به نیمه نهایی راه یافت و سهمیه المپیک خود را قطعی کرد. وی در نیمه نهایی به کره جنوبی باخت و فردا برای کسب مدال برنز به مصاف حریفی از کشور میزبان می رود.

همچنین سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم بعد از دو پیروزی در مبارزه با کارلوس سانسورس از مکزیک و رافائل آلبا از کوبا، در مرحله نیمه نهایی هم رادیک عسی اف از آذربایجان را شکست داد و به دیدار نهایی رفت.

رقابت های فینال گرندپری صبح امروز با حضور 128 تکواندوکار از 42 کشور در سالن دینامو شهر مسکو آغاز شده و تا فردا عصر ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 630

به "حسینی برابر حریف کره ای شکست خورد، تلاش برای برنز و سهمیه المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی برابر حریف کره ای شکست خورد، تلاش برای برنز و سهمیه المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید