جان کری در آخرین مرحله سفر آسیایی خود به ژاپن می رود

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران: وزیر خارجه آمریکا در آخرین مرحله از سفر آسیایی خود برای ملاقات با مقامات ژاپن در بحبوحه تنش در شبه جزیره کره راهی توکیو شده است.

جان کری در آخرین مرحله سفر آسیایی خود به ژاپن می رود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدت زمان صدور ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الجزیره؛ جان کری وزیر خارجه آمریکا در آخرین مرحله از سفر آسیایی خود به زودی وارد ژاپن خواهد شد.

جان کری روز گذشته (شنبه) در ملاقات با رهبران چین که اصلی ترین حامی دیپلماتیک کره شمالی محسوب می گردد، کوشش کرد آنها را برای اعمال فشار بر پیونگ یانگ برای عقب نشینی از مواضع خصمانه خود و بازگشتن به پای میز مذاکره متقاعد کند.

کره شمالی چندین بار آمریکا و کره جنوبی را به حمله نظامی از جمله حمله هسته ای تهدید نموده است. ژاپن نیز که کمتر از هزار کیلومتر از کره شمالی فاصله دارد، هدفی راحت برای پیونگ یانگ محسوب می گردد.

علاوه بر تهدید های کره شمالی، سرزمین های مورد مناقشه توکیو و پکن و همچنین پایگاه های نظامی آمریکا در ژاپن محور گفت وگوهای جان کری با مقامات توکیو خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 723

به "جان کری در آخرین مرحله سفر آسیایی خود به ژاپن می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان کری در آخرین مرحله سفر آسیایی خود به ژاپن می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید