تولد 22 سالگی خبرنگاران با حضور مسئولان گلستانی

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران/گلستان 16 آدرماه سالروز تاسیس خبرگزاری خبرنگاران با حضور مسئولان و میهمانان در دفتر این خبرگزاری در استان گلستان گرامی داشته شد.

تولد 22 سالگی خبرنگاران با حضور مسئولان گلستانی

16 آدرماه در کنار مناسبت بزرگ و تاریخ سازی همچون روز گرامیداشت دانشجو که به پاس رشادت و دلاورمردی دانشجویان شهید حادثه 16 آذر 1332 به این نام نامگذاری شده، سالروز تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران خبرنگاران نیز هست، خبرگزاری که در 16 آدرماه سال 1378 نخستین خبر خود را روی خروجی قرار داد.

از این رو امروز تعدادی از مدیران و مسئولان و دانشجویان با حضور در دفتر خبرگزاری خبرنگاران استان گلستان ضمن تبریک 22 سالگی این خبرگزاری، با سردبیر این خبرگزاری و مدیران جهاد دانشگاهی استان گلستان دیدار و گفت و گو کردند.

دکتر سیدعلی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان که رئیس کمیسیون دانشجویی استان نیز به شمار می رود با حضور در دفتر خبرنگاران گلستان ضمن توصیه هایی برای تعامل دو سویه رسانه ها با نخبگان و مدیران در چارچوب صداقت و شفافیت، سالروز تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (خبرنگاران) را تبریک گفت و دقایقی را با سردبیر و خبرنگاران این رسانه در استان گلستان به گفت و گو پرداخت.

دکتر حسن بیارجمندی سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبدکاووس که خود از چهره های رسانه ای شاخص استان گلستان به شمار می رود نیز امروز عصر با حضور در دفتر خبرگزاری خبرنگاران ضمن گفت و گو با مدیران جهاددانشگاهی و خبرگزاری خبرنگاران گلستان دقایقی پیرامون رسالت های دانشجویان در شرایط پیچیده امروز سخن گفت.

سید محمد حسینی مدیرعامل موسسه مهرآفرینان جوان که چندین بار به عنوان سازمان مردم نهاد برتر کشور از سوی وزارت کشور دولتهای مختلف مورد تقدیر قرار گرفته است نیز امروز برای عرض تبریک به مناسبت سالروز تاسیس خبرگزاری خبرنگاران به دفتر این خبرگزاری آمد و ضمن گفت و گو پیرامون ضرورت حضور رسانه ها برای حمایت از سازمانهای مردم نهاد از مشی رسانه ای خبرنگاران در قبال این مجموعه های مردمی تقدیر کرد.

تعدادی از دانشجویان سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گلستان، تنی چند از مدیران ستادی، مدیران مراکز آموزش و بخش های مختلف جهاددانشگاهی نیز امروز با حضور در دفتر خبرگزاری خبرنگاران گلستان سالروز تاسیس این خبرگزاری را تبریک گفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2002

به "تولد 22 سالگی خبرنگاران با حضور مسئولان گلستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولد 22 سالگی خبرنگاران با حضور مسئولان گلستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید