تفاهم نامه ای برای تشکیل کمیسیون آسیب دیدگان فضای مجازی

به گزارش مجله پیامک، سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) و انجمن مددکاری اجتماعی ایران به منظور پیشگیری و مددکاری آسیب دیدگان فضای مجازی، تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

تفاهم نامه ای برای تشکیل کمیسیون آسیب دیدگان فضای مجازی

ساترا به منظور پیشگیری و مددکاری آسیب دیدگان فضای مجازی یک تفاهم نامه همکاری با انجمن مددکاری اجتماعی ایران منعقد کرد.

جلسه انعقاد این تفاهم نامه با حضور علی سعد، معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا و سیدحسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران برگزار گردید.

معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا و رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران در این جلسه با تمرکز بر خلاء نگاه تخصصی به پیشگیری و مددکاری آسیب دیدگان فضای مجازی به گفت وگو پرداختند؛ بعلاوه در ادامه روندها و رویکردهای جهانی مرتبط با این حوزه نیز مورد بحث نهاده شد.

بر همین اساس ساترا دلیل ورود و تمرکز خود به این حوزه را عدم وجود یک نهاد متولی تخصصی برای استفاده از ظرفیت همه نهادها و ساختارهای موجود در این زمینه مطرح کرد؛ به همین دلیل و با اعلام ساترا یک کمیسیون بین دستگاهی با حضور نمایندگان و دستگاه های حاکمیتی مرتبط با این حوزه، سمن ها و پلتفرم ها تشکیل خواهد شد تا به طور تخصصی در زمینه آسیب دیدگان فضای مجازی سیاست گذاری و با بهره گیری از ظرفیت این دستگاه ها برای اجرای برنامه های در نظر گرفته شده اقدام کند.

ارائه گزارش در رابطه با فعالیت های انجمن مددکاری اجتماعی ایران و دغدغه های این انجمن در خصوص آسیب دیدگان فضای مجازی به وسیله موسوی چلک، از دیگر بخش های این جلسه بود.

در سرانجام این جلسه سعد و موسوی چلک با امضای تفاهم نامه برای موفقیت برنامه های پیش رو و ادامه همکاری در آینده و در زمینه های مرتبط ابراز امیدواری کردند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1887

به "تفاهم نامه ای برای تشکیل کمیسیون آسیب دیدگان فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه ای برای تشکیل کمیسیون آسیب دیدگان فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید