تسهیلات 10 میلیارد ریالی برای محصولات صنعت برق

به گزارش مجله پیامک، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی گفت: صندوق تا سقف 10 میلیارد ریال تسهیلات برای محصولات صنعت برق که آماده تجاری سازی باشد، اختصاص می دهد.

تسهیلات 10 میلیارد ریالی برای محصولات صنعت برق

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، سپهر برزی مهر روز سه شنبه در مراسم رویداد آنلاین تجاری سازی 35 محصول فنآورانه صنعت برق اضافه نمود: صندوق تسهیلاتی به میزان 70 درصد سرمایه در گردش لازم برای ساخت و فراوری محصول تا سقف 10 میلیارد ریال با مشخصه تجاری سازی ارائه می نماید.

وی اضافه نمود: علاوه بر این صندوق تسهیلات لازم برای طرح هایی که احتیاج به تکمیل مطالعه دارند، ارائه می نماید.

برزی مهر تامین سرمایه ریسک پذیر و سرمایه گذاری در طرح های فنآورانه صنعت برق و انرژی را از اولویت های این صندوق برشمرد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی اعطای تسهیلات برای اجرای طرح های پژوهشی و فناورانه صنعت برق و انرژی را از دیگر اولویت های این صندوق دانست.

وی مشارکت و سرمایه گذاری در امور طراحی و ساخت تجهیزات مرتبط با بخش فراوری، انتقال و توزیع را از دیگر برنامه های این صندوق اظهار داشت .

برزی مهر گفت: صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق انرژی پوشش ریسک تجاری سازی محصول یا خدمت حاصل از پژوهش های صنعت برق را بر عهده دارد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق صدور ضمانتنامه بابت طرح های پژوهشی و فناوری صنعت برق را از دیگر اولویت های این صندوق دانست.

به گزارش ایرنا، رویداد آنلاین تجاری سازی 35 محصول فنآورانه صنعت برق امروز و فردا از محل پژوهشگاه نیرو درحال برگزاری است.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1310

به "تسهیلات 10 میلیارد ریالی برای محصولات صنعت برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات 10 میلیارد ریالی برای محصولات صنعت برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید