بررسی فنی سنتینل

به گزارش مجله پیامک، رنجرور سنتینل به طور کاملا ماهرانه توسط بخش فعالیت های ویژه لندرور طراحی شده است تا از سرنشینان در برابر تصادفات شدید محافظت کند.

بررسی فنی سنتینل

به گزارش خبرنگار ، شاید این خودرو مشابه رنجروورهای عادی باشد اما با نگاهی دقیق تر متوجه برخی تفاوت ها بین این خودرو با نسخه های استاندارد شاسی بلند لوکس بریتانیایی ها خواهید شد. برای مثال به چراغ های LED روی سپر جلو و پشت جلوپنجره نگاه کنید که جلوه خاصی ایجاد می کنند. البته ضخامت درب هاست که هویت واقعی این خودرو را افشا می کند. با رنجروور سنتینل آشنا شوید! این خودرو نسخه زرهی رنجروور بزرگ است که بیش از 1 تن صفحه زرهی و شیشه برای حفاظت از سرنشینان در حملات تروریستی دارد.

بخش خودرو های ویژه لندروور برای اولین بار در سال 2015 اقدام به معرفی نسخه زرهی سنتینل کرد. این خودرو از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری سوپرشارژردار استفاده می کرد، اما حالا شاهد تغییراتی در بطن خودرو هستیم به گونه ای که قلب آهنین این خودرو از نوع 8 سیلندر 5 لیتری سوپرشارژردار است. این نیروگاه با افزایش 39 واحدی قدرت خود 375 اسب بخار را روانه جاده می کند.

مشخصات فنی

این قدرت برای ثبت شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 10.4 ثانیه ای و حداکثر سرعت 193 کیلومتر در ساعت (محدود شده) کافی است. اگرچه این پرفورمنس خیلی چشمگیر نیست، اما به یاد داشته باشید که وزن سنتینل احتمالاً بیشتر از کره ماه خواهد بود!

نسخه زرهی رنجروور دارای سیستم های تعلیق، شاسی، ترمز و کنترل پایداری بهبود یافته برای هماهنگی با وزن بیشتر این شاسی بلند بوده و ریگ های سفارشی نیز با لاستیک های ران فلت همراه شده اند. این لاستیک ها به راننده اجازه می دهند تا 50 کیلومتر با سرعت 80 کیلومتر در ساعت حرکت کنند.

سنتینل 2019 را می توان با پکیج چراغ های اضطراری سفارش داد. در صورت درخواست نیز شیشه جلو تنها 150 میلی متر پایین می آید تا اسناد ردوبدل شود. داخل کابین نیز فضای سر بیشتری در مقایسه با قبل وجود داشته و صندلی های بهتری نصب شده است. همچنین جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی کمپانی یعنی Touch Pro Duo نیز نصب شده است.

به گزارش اکونومیک تایمز، تاتا موتور در بیانیه ای گفت این خودرو برای مقاومت در برابر بسیاری از تهدیدات مخرب ازجمله انفجار طراحی شده است. در این خودرو شیشه زرهی چند لایه جایگزین شیشه های استاندارد شده است که وضوح دید راننده و سرنشینان را افزایش می دهد .جان ادوارد، مدیرعامل بخش فعالیت های ویژه جگوار لندرور می گوید: رنجرور سنتینل یکی از فوق العاده ترین رنجرور هایی است که تاکنون تولید شده است. این خودرو به طور کاملا ماهرانه توسط بخش فعالیت های ویژه لندرور طراحی شده است تا از سرنشینان در برابر تصادفات شدید محافظت کند. این خودرو حتی می تواند با تایر های پنچر در سرعت بالا حرکت کند و در صورتی که در های خودرو قفل شوند، سرنشینان می توانند از طریق سیستم فرار اضطراری که پشت صندلی های عقب تعبیه شده است، خارج شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 410

به "بررسی فنی سنتینل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی فنی سنتینل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید