تنها لامبورگینی اوروس دو در دنیا؛ تیونینگ خارق العاده منصوری!

به گزارش مجله پیامک، با این حال هشت نمونه خاص از لامبورگینی اوروس منصوری، با پکیج Ventus Coupe Evo C عرضه می شوند. این پکیج شامل تغییرات ظاهری مختلفی می گردد که یکی از این تغییرات کاهش تعداد در های خودرو است.

تنها لامبورگینی اوروس دو در دنیا؛ تیونینگ خارق العاده منصوری!

منصوری همیشه در تیونینگ های خود بسیار خلاق عمل می نماید و از این رو هنگام یافتن مشتری برای محصولات خود با مشکل روبرو نمی گردد. تازهترین محصول این شرکت، لامبورگینی اوروس کوپه ونتوس C است که از یک شاسی بلند چهار در به یک خودروی اسپرت دو در با 900 اسب بخار قدرت تبدیل شده است!

منصوری در اصلاح و بهینه سازی لامبورگینی اوروس تخصص زیادی دارد و تا به امروز مدل های متنوعی از این خودرو را به بازار عرضه نموده است. با این حال هشت نمونه خاص از لامبورگینی اوروس منصوری، با پکیج Ventus Coupe Evo C عرضه می شوند. این پکیج شامل تغییرات ظاهری مختلفی می گردد که یکی از این تغییرات کاهش تعداد در های خودرو است.

علاوه بر در های تازه، پکیج Ventus Coupe Evo C شامل سپر و جلوپنجره تازهی می گردد که از جلوپنجره اصلی لامبورگینی اوروس استاندارد پیچیده تر است. صفحات افقی و مورب تازهی برای این قسمت در نظر گرفته شده اند و علاوه برآن، تعداد لامپ های LED در نمای جلو افزایش یافته است.

بااین حال بیشترین تغییرات در نمای جانبی لامبورگینی اوروس کوپه ونتوس C حاصل شده اند. طراحی گلگیر ها تغییر نموده است و رینگ های تازهی برای خودرو مورد استفاده قرار گرفته اند. بعلاوه رکاب خودرو نیز طرح تازه ای دارد. درنهایت در های بزرگ قسمت جانبی قابل مشاهده هستند که این خودرو را در قالب یک کوپه دو در به نمایش می گذارند. منصوری به جای در های عقب، ورودی های بزرگ هوا قرار داده است.

تغییرات عمده لامبورگینی اوروس کوپه ونتوس C

برای تغییر فرم در ها در لامبورگینی اوروس کوپه ونتوس C، منصوری ستون B خودرو را 200 میلی متر به عقب حرکت داده است؛ بنابراین در های جلو از حد معمول بزرگ تر شده اند. تعیین نیست که چه کسی تمایل به خرید لامبورگینی اوروس دو در خواهد داشت، با این حال در اختیار گرفتن این خودرو موجب نگاه خاص سایرین به مالک آن خواهد بود.

تغییرات لامبورگینی اوروس منصوری در قسمت عقب نیز ادامه پیدا می نمایند. در این بخش یک اسپویلر، بال عقب و یک دیفیوزر به خودرو اضافه شده اند و اگزوز ها نیز طرح تازهی دارند. درنهایت تغییرات منصوری روی لامبورگینی اوروس منصوری با بهبود های فنی کامل می گردد. موتور V8 چهار لیتری توربو دوقلو اوروس اکنون 900 اسب بخار قدرت و 1100 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. شتاب صفر تا صد لامبورگینی اوروس منصوری معادل 2.9 ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز 323 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 26 دی 1401 بروزرسانی: 26 دی 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2196

به "تنها لامبورگینی اوروس دو در دنیا؛ تیونینگ خارق العاده منصوری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها لامبورگینی اوروس دو در دنیا؛ تیونینگ خارق العاده منصوری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید