استفاده چهار هزار خانوار از سوخت نفت سفید در استان همدان

به گزارش مجله پیامک، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت:حدود چهار هزار خانوار در منطقه ها مختلف این استان از سوخت نفت سفید و گاز مایع استفاده می کنند.

استفاده چهار هزار خانوار از سوخت نفت سفید در استان همدان

به گزارش خبرنگاران از همدان،امین روستایی ،مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت:حدود چهار هزار خانوار در منطقه ها مختلف این استان از نفت سفید و گاز مایع (سوخت مایع) به عنوان سوخت مصرفی برای گرمایش و پخت و پز استفاده می کنند.

او افزود: این تعداد خانوار به دلیل نداشتن گاز طبیعی از سوخت نفت سفید و گاز مایع (سیلندر های ال پی جی) برای گرم کردن منزل و همچنین مصارف مرتبط با پخت و پز استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: با فرارسیدن فصل زمستان، حمل و ذخیره سازی سه ماهه نفت سفید به منطقه ها مختلف استان همدان آغاز شده و انتظار می رود خانوار های مصرف کننده به موقع برای دریافت سهمیه نفت سفید از عاملان و کنندگی های فروش اقدام کنند.

هیچ مسئله ای در تامین و توزیع نفت سفید و گاز مایع وجود ندارد

روستایی با بیان اینکه توزیع نفت سفید در استان همدان به صورت الکترونیکی انجام و سهمیه خانوار ها در کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب سرپرست خانوار شارژ می شود، گفت: توزیع و ذخیره سازی نفت سفید در منطقه از اولویت های اصلی این شرکت است و خانوار های واجد شرایط، هیچ گونه نگرانی در خصوص تامین سوخت نفت سفید و گاز مایع خود در فصل های سرد سال نداشته باشند.

او تاکید کرد: همدان به عنوان نخستین استان سبز کشور دارای شبکه یکپارچه گاز رسانی است و نزدیک به 99 درصد از مردم این استان از گاز طبیعی به عنوان سوخت اصلی استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: با توجه به شرایط اقلیمی منطقه برای خانوار های یک تا چهار نفره سهمیه 400 لیتری و خانوار های پنج نفره و بالاتر نیز سهمیه 600 لیتری نفت سفید اختصاص یافته است.

روستایی ادامه داد:هر خانواده در ماه می تواند برای تامین سوخت موردنیاز مصارف گرمایشی و پخت و پز از سهمیه چهار سیلندر 11 کیلویی گاز مایع (ال. پی. جی) به نرخ مصوب 16 هزار و 700 تومان استفاده کند.

او گفت: همچنین مشاغل متفرقه ای که به سوخت گاز مایع نیاز دارند می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت پخش فرآورده های نفتی به نشانی www.newtejaratasan.niopdc.ir درخواست خود را ثبت کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان افزود: شعب توزیع نفت سفید مجهز به دستگاه های کارت خوان شرکت پشتیبان هستند و متقاضیان به راحتی می توانند سهمیه خود را از این طریق دریافت کنند.

روستایی گفت: سهمیه اختصاص یافته در نقاط مختلف کشور فرق دارد و بر اساس موازین کارشناسی و شرایط اقلیمی تعیین و اختصاص داده می شود.

براساس آمار های شرکت گاز 100 درصد جمعیت شهری و 99 درصد از جمعیت روستایی استان همدان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

منبع ایرنا

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1954

به "استفاده چهار هزار خانوار از سوخت نفت سفید در استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده چهار هزار خانوار از سوخت نفت سفید در استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید