ارائه خدمات مجازی در موزه گرمابه علیقلی آقا در اصفهان

به گزارش مجله پیامک، مدیر موزه گرمابه علیقلی آقا از راه اندازی وب سایت و ارائه خدمات الکترونیکی و مجازی به گردشگران اطلاع داد.

ارائه خدمات مجازی در موزه گرمابه علیقلی آقا در اصفهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، رضا منجمی امروز 10 خردادماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دوماهه موزه های اصفهان، کوشش شد تا با توجه به احتیاج گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی، خدمات این موزه به صورت مجازی ارائه گردد.

او در مورد خدمات ارائه شده در وب سایت این موزه اضافه نمود: معرفی تور مجازی 360 درجه، ارائه انواع نماهنگ و رونوشت الکترونیکی کتاب های مرتبط با گرمابه های اصیل ایرانی و خرید بلیت الکترونیکی از جمله خدمات ارائه شده در این وب سایت است.

مدیر موزه گرمابه علیقلی آقا در همین خصوص مطرح نمود: از جمله دیگر خدمات ارائه شده در این وب سایت، امکان بازدید مجازی از بخش های مختلف حمام به وسیله وب سایت و یا استفاده از بارکدخوان بر روی تلفن همراه است.

حمام تاریخی علیقلی آقا از جمله گرمابه های تاریخی است که متعلق به اواخر دوران صفوی است، این گرمابه در سال 1384 خورشیدی با مشارکت شهرداری اصفهان و اداره کل استان به موزه مردم شناسی تبدیل شد.

علاقه مندان به بازدید مجازی از موزه گرمابه علیقلی آقا می توانند با مراجعه به نشانی https://aliqoliaqa.esfahanfarhang.ir از این مجموعه بازدید به عمل آورند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1030

به "ارائه خدمات مجازی در موزه گرمابه علیقلی آقا در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات مجازی در موزه گرمابه علیقلی آقا در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید