موزه ملی ایران مسابقه موزه را در خانه نقاشی کنید برگزار می نماید

به گزارش مجله پیامک، مدیر موزه ملی ایران گفت: این موزه با مشارکت کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) و ستاد گردشگری شهرداری تهران، مسابقه نقاشی کودک و نوجوان را با عنوان موزه را در خانه نقاشی کنید برگزار می نماید.

موزه ملی ایران مسابقه موزه را در خانه نقاشی کنید برگزار می نماید

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موزه ملی ایران، جبرئیل نوکنده ضمن تبریک سال نو به تمامی بچه ها و نوجوانان ایرانی در این خصوص گفت: ازآنجایی که گروه ویژه ای از مخاطبان نوروزی موزه ملی ایران، بچه ها و نوجوانانی هستند که همه ساله در این ایام از سراسر ایران برای بازدید و مشاهده به این مجموعه غنی از فرهنگ و تمدن ایران می آیند، اما همزمان با شیوع بیماری کرونا در ایران نمی توان از موزه ها بازدید کرد، بر آن شدیم تا برای پایداری زنجیره ارتباطی در نوروز 1399 اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی از میان آثار پیشنهادی موزه کنیم.

او اضافه کرد: هدف این رویداد آشنایی هرچه بیشتر بچه ها و نوجوانان بافرهنگ و هنر ایرانی و استفاده مفید از ایام فراغت حضور در خانه بوده است.

مدیر موزه ملی ایران توضیح داد: موضوع این مسابقه برداشتی خلاقانه از میان 15 اثر تاریخی فرهنگی است که به پیشنهاد موزه ملی ایران برگزیده شده است. تصاویر منتخب در تارنمای موزه ملی ایران با پیوند https://irannationalmuseum.ir/fa/ قابل رؤیت است.

او اعلام کرد: بچه ها و نوجوانان 6 تا 12 ساله از 10 تا 20 فروردین 1399 می توانند تصویر اسکن نقاشی های خود را با تکنیک آزاد به وسیله پست الکترونیک به نشانی [email protected] با ذکر دقیق نام، تعیینات و شماره تماس ارسال نمایند.

مدیر موزه ملی ایران اضافه کرد: از هر شرکت نماینده در این فراخوان تنها یک اثر و در صورت تمایل کار گروهی بچه ها و نوجوانان با مشارکت خانواده نیز پذیرفته می گردد، اعلام این نکته به هنگام ارسال اثر ضروری بوده همچنین زمان داوری آثار در ابتدای اردیبهشت سال 1399 و اعلام نتایج نیز اواخر اردیبهشت تعیین شده است.

به برگزیدگان این مسابقه و حداقل 20 اثر، جوایزی از سوی کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) و ستاد گردشگری شهرداری تهران اهدا می گردد و در آینده نیز از میان آثار ارسالی، نمایشگاهی در موزه ملی ایران برپا خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 814

به "موزه ملی ایران مسابقه موزه را در خانه نقاشی کنید برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه ملی ایران مسابقه موزه را در خانه نقاشی کنید برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید