تور ارزان تایلند: مرگ دردناک همسر سابق یوسف تیموری در تایلند

به گزارش مجله پیامک، یوسف تیموری با انتشار چند عکس و فیلم در استوری اینستاگرامش، از درگذشت همسر سابقش که ملیت تایلندی داشت، اطلاع داد.

تور ارزان تایلند: مرگ دردناک همسر سابق یوسف تیموری در تایلند

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

خبرنگاران: راپان، همسر تایلندی یوسف تیموری که دو سال پیش از او جدا شده و به کشورش بازگشته بود، بر اثر بیماری سرطان، درگذشت.

این بازیگر با به اشتراک گذاشتن یک ویدئو در اینستاگرامش، با اعلام این خبر گفت که همسر سابقش، حدود یک ماه پیش در تایلند درگذشته است و او به علت عید نوروز و مسائلی دیگر، تصمیم گرفته این اتفاق را دیرتر اطلاع رسانی کند.

یوسف تیموری در همین ویدئو، از پسرخوانده اش به نام آرمین یاد کرد که حاصل ازدواج پیشین همسر تایلندی اش بوده و تاکید نمود همواره خود را متعهد حمایت از او می داند.

یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون زاده 6 دی سال 158 در تهران است و فعالیت هنری اش را از سال 1376 با سریال سرزمین سبز به کارگردانی مسعود رسام شروع کرد.

وقتی یوسف تیموری با دختری تایلندی که در فروشگاهی در تایلند با لو آشنا شده بود ازدواج کرد خیلی ها از این ازدواج متعجب شدند. اما یوسف تیموری در خصوص ازدواجش با یک خانم خارجی گفت : برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به علت اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به اندازه جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند. در واقع ایرانی های جدی ام نمی گرفتند!

با توجه به رسم و رسومات کشور تایلند امکان داشتن همسر دوم وجود ندارد و زنان آنجا به هیچ وجه با همسر دوم کنار نمی آیند. وقتی من برایش شرح دادم که در کشور ما میشود چند همسر داشت واقعا تعجب نموده بود و باورش نمی شد. چون اصلا در فرهنگ آنها چنین مسئله ای وجود ندارد.

همسر تایلندی یوسف تیموری نیز گفته بود : اوایل فکر می کردم شاید یوسف به من دروغ گفته که بازیگری است که تا این حد معروفیت دارد، شاید به خاطر اینکه در همه حال شوخی می کرد، می گفت و می خندید. جالب است بدانید روزهای اول فکر می کردم ممکن است با چند تا از دوستانش هماهنگ نموده که جلوی من از او امضاء و عکس بگیرند تا به نظر بیاید آدم معروفی است. اما بعد متوجه شدم که دروغ نگفته و واقعا یک بازیگر معروف و محبوب در ایران است.

یوسف تیموری در 14 تیر 1399 خبر طلاق خود با همسرش را گفت و گفت همسرم مدتی است من را ترک نموده و حالا مجرد هستم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2021

به "تور ارزان تایلند: مرگ دردناک همسر سابق یوسف تیموری در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان تایلند: مرگ دردناک همسر سابق یوسف تیموری در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید