ابتلای 500 زندانی به کرونا در چین، 11 مسؤول اخراج شدند

به گزارش مجله پیامک، در پی ابتلای بیش از 500 زندانی به ویروس کرونا در چین، 9 مقام کمونیست و 2 مسؤول زندان به دلیل قصور در پیشگیری از شیوع بیماری اخراج شدند.

ابتلای 500 زندانی به کرونا در چین، 11 مسؤول اخراج شدند

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، براساس داده های موجود، بیش از 500 مورد ابتلا به ویروس کرونا جدید در زندان های سراسر چین شناسایی شده و ترس از احتمال شیوع ویروس را افزایش می دهد.

موارد ابتلا در زندان های استان هوبئی ، شاندونگ و چجیانگ یافت شدند و به نظر می رسد شمار افراد مبتلا بیشتر باشد که هنوز آمار دقیقی از آن در دسترس نیست.

پکن تیمی از بازرسان را به شاندونگ اعزام نموده است تا اوضاع را آنالیز نمایند و شیوع این ویروس در محل زندان ها را تحت کنترل درآورند.

داده ها حاکی از آن است، این بیماری همه گیر تا به امروز حداقل 2 هزار و 249 نفر را کشته و بیش از 76 هزار و 600 نفر را آلوده نموده است.

بیش از 500 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در زندان های سراسر چین تشخیص داده شده و باعث ترس از انتشار سریع عفونت در مناطق اطراف شده است.

در پاسخ به این بحران، 9 مقام کمونیستی و دو رئیس زندان از سه استان به دلیل قصور در پیشگیری از شیوی ویروس کرونا اخراج شدند؛ اکنون پکن تیم ویژه ای را برای آنالیز اوضاع اعزام نموده که درنهایت معین شد از نگهبانان تا زندانیان به این ویروس مسری مبتلا شده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 806

به "ابتلای 500 زندانی به کرونا در چین، 11 مسؤول اخراج شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای 500 زندانی به کرونا در چین، 11 مسؤول اخراج شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید