سی دی سی بهترین ماسک صورت را معرفی کرد

به گزارش مجله پیامک، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا (CDC) به تازگی دستورالعمل استفاده از ماسک در فضاهای عمومی را به روز کرده است.

سی دی سی بهترین ماسک صورت را معرفی کرد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا (CDC) به تازگی دستورالعمل استفاده از ماسک در فضاهای عمومی را به روز کرده است.

این مرکز یادوآری کرده، انواع خاصی از ماسک ها و ماسک های تنفسی محافظت بیشتری نسبت به سایرین در برابر ویروس کرونا دارند و نکاتی را در مورد آنچه مصرف کنندگان هنگام خرید آن ها باید در پی آن باشند، ارائه کرد.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا می گوید عموم مردم می توانند از ماسک های N95 و KN95 استفاده کنند چون این ماسک ها بهترین محافظت را در برابر ویروس کرونا ایجاد می کنند.

CDC در بیانیه ای گفت: ماسک زدن یک ابزار حیاتی بهداشت عمومی برای جلوگیری از شیوع کووید 19 است و مهم است که افراد به خاطر داشته باشند که هر ماسکی بهتر از بی ماسکی است.

دستورالعمل های تازه می گوید: برخی ماسک ها و ماسک های تنفسی سطوح بالاتری از محافظت را نسبت به بقیه ارائه می دهند و تحمل یا پوشیدن مداوم برخی از ماسک ها ممکن است سخت تر از بقیه باشد. استفاده از ماسک یا ماسک تنفسی مناسب که برای شما راحت باشد و محافظت خوبی را فراهم کند، بسیار مهم است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1986

به "سی دی سی بهترین ماسک صورت را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی دی سی بهترین ماسک صورت را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید