آمار ابتلا به کرونا در روسیه به 500 هزار نفر رسید

به گزارش مجله پیامک، ستاد مقابله با گسترش کرونا در روسیه خاطرنشان کرد: با ابتلای هشت هزار و 799 نفر دیگر به بیماری کرونا، آمار مبتلایان از مرز 500 هزار نفر فراتر رفت.

آمار ابتلا به کرونا در روسیه به 500 هزار نفر رسید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در روسیه، شمار افراد مبتلا به کرونا در روسیه به 502 هزار و 436 نفر رسیده است و نرخ رشد شماربیماران کرونایی در روسیه در شبانه روز اخیر 1.8 درصد بوده است.

بیشترین آمار ابتلا به کرونا در روسیه در مسکو ثبت شده است و در شبانه روز اخیر در پایتخت روسیه یکهزار و 436 مورد جدید ابتلا به کرونا ثبت شده است. در مجموع در مسکو 201 هزار و 221 نفر به کرونا مبتلا شده اند.

در شبانه روز اخیر 174 نفر در روسیه بر اثر کرونا جان سپرده اند و در مجموع امار مرگ و میر بر اثر این بیماری در روسیه 6 هزار و 532 نفر بوده است.

شمار افراد بیمار کرونایی در روسیه که بهبود یافته اند نیز در شبانه روز اخیر 8 هزار و 367 نفر بوده است و از شروع شیوع این بیماری در روسیه 261 هزار و 150 نفر از بیمارستان ها مرخص شده اند.

ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در روسیه اعلام نمود که افراد بهبود یافته 52 درصد کل بیماران مبتلا به این بیماری عفونی را تشکیل می دهند.

در همین حال صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه امروز از شروع تحویل داروی آویفاویر به بیمارستان ها و درمانگاه های روسیه اطلاع داد.

بر اساس گزارش این موسسه دولتی، داروی آویفاویر تا به امروز به مراکز درمانی مسکو، و استانهای لنینگراد، نووگراد، کیروف، نیژگوراد، جمهوری تاتارستان و شهر یکاترینبورگ تحویل شده است.

این دارو را صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه با مشارکت یک شرکت ژاپنی ساخته است و وزارت بهداشت روسیه به تازگی آن را ثبت نموده بود. ،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1062

به "آمار ابتلا به کرونا در روسیه به 500 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار ابتلا به کرونا در روسیه به 500 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید