یک خدمه ناو هواپیمابر آمریکا به دلیل ابتلا کرونا فوت کرد

به گزارش مجله پیامک، نیروی دریایی ارتش تروریستی آمریکا عصر امروز به وقت تهران از مرگ خدمه ناو هواپیمابر تئودور روزولت به دلیل ابتلا به ویروس کرونای جدید اطلاع داد.

یک خدمه ناو هواپیمابر آمریکا به دلیل ابتلا کرونا فوت کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، نیروی دریایی ارتش تروریستی آمریکا عصر امروز به وقت تهران از مرگ خدمه ناو هواپیمابر تئودور روزولت به دلیل ابتلا به ویروس کرونای جدید اطلاع داد.

خبرنگار شبکه خبری سی ان ان در توییتی بدین منظور نوشت که بنا بر اعلام نیروی دریایی ایالات متحده، یک ملوان ناو هواپیمابر تئودور روزولت به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده است.

نیروی دریایی ارتش تروریستی آمریکا تا به امروز نام این ملوان آمریکایی را منتشر نساخته است. این ملوان آمریکایی در روزهای گذشته در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان نظامیان آمریکا در جزیره گوام بستری شده بود.

هفته گذشته مقامات پنتاگون اعلام کردند که دستکم 11 خدمه این ناو به ویروس کرونای جدید مبتلا شده اند.

این در حالی است که شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا به نقل از منبعی در نیروی دریایی این کشور از ابتلای ده ها خدمه ناو هواپیمابر تئودور روزولت اطلاع داد. یک منبع آگاه شنبه شب به این شبکه گفت که 100 تن دیگر از نظامیان آمریکایی حاضر در این ناو به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 938

به "یک خدمه ناو هواپیمابر آمریکا به دلیل ابتلا کرونا فوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک خدمه ناو هواپیمابر آمریکا به دلیل ابتلا کرونا فوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید