ثبت نام واکسیناسیون سالمندان حضوری نیست

به گزارش مجله پیامک، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ثبت نام برای واکسیناسیون سالمندان به هیچ وجه حضوری نیست.

ثبت نام واکسیناسیون سالمندان حضوری نیست

به گزارش خبرنگاران، علیرضا رئیسی در ارتباط زنده خبری با بخش خبری ساعت 14 شبکه یک سیما، گفت: فقط تزریق واکسن برای سالمندان حضوری خواهد بود و ثبت نام حضوری نداریم.

وی با تاکید بر اینکه مراقبین سلامت با سالمندان تماس خواهند گرفت و زمان واکسیناسیون را به آنها اعلام خواهند کرد، شرح داد: سالمندانی که از قلم افتاده و جا مانده باشند، باید تا پایان هفته آینده صبر کنند و بعد از آن وارد سامانه وزارت بهداشت شده و کد ملی خود را ثبت می کنند و منتظر می مانند که مراقبین سلامت با آنها تماس بگیرند و یا اینکه پیامک بدهند تا برای واکسیناسیون مراجعه کنند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ادامه داد: زمان و مکان مراجعه سالمندان از طریق تماس تلفنی یا پیامک به آنها اعلام خواهد شد و نگران نباشید.

وی اضافه نمود: بعد از تزریق اول، زمان و مکان فاز دوم تزریق نیز به آنها از طریق تماس تلفنی یا پیامک اعلام خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در واکنش به ماجرای فیلم منتشر شده از واکسیناسیون چینی ها در یک بیمارستان در تهران، گفت: تزریق واکسن برای اتباع خارجی در دستور کار ما قرار ندارد. اما به دلیل دستور سازمان جهانی بهداشت برای واکسیناسیون، کشورهایی که در ایران سفارتخانه دارند، نسبت به واکسیناسیون کارکنان و پرسنل خود اقدام می کنند.

وی اضافه نمود: واکسیناسیون این افراد از واکسن های ما نیست و خودشان تأمین می کنند. با توجه به اینکه تزریق واکسن باید زیر نظر پزشک انجام شود، این سفارتخانه ها کار واکسیناسیون کارکنان خود را در یک مرکز درمانی انجام می دهند.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1642

به "ثبت نام واکسیناسیون سالمندان حضوری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام واکسیناسیون سالمندان حضوری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید