تست کرونا در منزل، مورد تائید وزارت بهداشت

به گزارش مجله پیامک، خبرگزاری خبرنگاران- کرونا جدیدترین و خطرناک ترین ویروسی است که در حال حاضر تمام جمعیت زمین را به خود درگیر نموده و با قدرت انتشار و شیوع بالا و ویژگی جهش یافتن می تواند در صورت کنترل نشدن به یک معضل عظیم تبدیل شد. مردم کشور ما نیز هم اکنون با این ویروس دست و پنجه نرم می نمایند. در این بین انجام تست کرونا می تواند در تشخیص زودهنگام و کنترل زنجیره بیماری بسیار موثر باشد.

تست کرونا در منزل، مورد تائید وزارت بهداشت

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

یکی از فاکتورهای مهم در انجام تست کرونا معتبر بودن و مورد تائید بودن از سوی وزارت بهداشت کشور است. هوم کا با سابقه قدرتمند در زمینه ارائه خدمات درمانی، پرستاری و تشخیصی، امروز در خط مقدم یاری به بیماران دارای کووید 19 قرار گرفته است. این مجموعه و فعالیت هایش مورد تائید وزارت بهداشت کشور است و تمام شهفرایندان تهرانی در مناطق مختلف می توانند از خدمات درمانی و بهداشتی و مجموعه هوم کا بهرمند شوند.

یکی از زیر مجموعه های آزمایشات کرونا در مجموعه هوم کا، تست کرونا برای پرواز است. تست کرونا هواپیمایی پگاسوس، یکی از این خدمات است.

هوم کا برای تسهیل ارتباط گیری با مشترکین و پاسخگویی سریعتر به هموطنان شماره تماس 02191025595 و وب سایت به آدرس www.homeca.ir را در نظر گرفته است.

انجام تست کرونا در محل

یکی از بهترین روش های قطع زنجیره ویروس کرونا اجتناب از تجمع افراد در یک محل، بخصوص فضاهای بسته و سرپوشیده است. در این راستا گروه های ارائه خدمات درمانی و تشخیصی سعی می نمایند تا خدمات تست کرونا را در منزل یا محل کار به شهفرایندان ارائه دهند. اما این دغدغه برای افرادی که ساکن شهرهای شلوغ همچون تهران هستند وجود دارد که از کدام مرکز درخواست انجام تست کرونا بدهند.

صفادشت یکی از مناطق تحت پوشش خدمات تست کرونا هوم کا می باشد. اگر شما برای انجام تست کرونا در صفادشت مرکز معتبر با دسترسی آسان نیافته اید، می توانید از خدمات تست کرونا هوم کا در منزل بهرمند شوید. برای دریافت خدمات تست کرونا در صفادشت کافیست با استفاده از مسیرهای ارتباطی آنلاین و تلفنی با کارشناسان هوم کا در تماس باشید و وقت انجام تست کرونا در صفادشت را رزرو نمایید.

چگونه تست کرونا را در منزل انجام دهیم؟

  • با مرکز خدمات درمانی و تشخیصی هوم کا به شماره 02191025595 تماس بگیرید.
  • با کارشناس در خصوص نحوه رزرو نوبت و دریافت خدمات در منزل هماهنگی لازم را بعمل آورید.
  • پیش از حضور نیروی متخصص تشخیصی هوم کا محیط را جهت انجام تست آماده کنید.
  • پس از نمونه گیری، نمونه به آزمایشگاه فرستاده می گردد.
  • پس از آماده شدن جواب ، پاسخ توسط هوم کا به شما ارائه خواهد شد.

تست کرونا برای سفر هوایی

یکی از پروتکل های حال حاضر در ایران و دیگر کشورهایی که با آن ها در ارتباط هواپیمایی هستیم، انجام تست کرونا برای پرواز می باشد. براساس قوانین جدید هواپیمایی ها موظف هستند که پیش از صدور مجوز پرواز با خطوط هوایی از مسافران تست کرونا برای پرواز بگیرند. البته می توانید تست کرونا برای پرواز را با استفاده از خدمات تست کرونا در منزل و محل هوم کا نیز انجام دهید.

تست کرونا، یکی از الزامات سفر برای مسافران ایرانی است که قصد دارند با این هواپیمایی سفر خود را انجام دهند. ایرانی ها بدین منظور باید 72 ساعت قبل از سفر تست کرونا هواپیمایی پگاسوس را انجام داده باشند و هنگام سفر تاییده لازم مبنی بر سلامت و عدم ناقل بودن را بهمراه داشته باشند. اگر شما مسافر پگاسوس هستید و هنوز برای سفرتان تست کرونا هواپیمایی پگاسوس را انجام نداده اید، بهتر است با هوم کا تماس بگیرید.

کسانی که قصد انجام تست کرونا برای پرواز و سفر را دارند، اغلب فرصت و دسترسی راحتی جهت انجام این تست را ندارند، بنابراین با در تماس بودن با مجموعه هوم کا می توانید نوبت تست کرونا را معین نموده و در وقت مقرر پاسخ تست را دریافت نمایید.

آیا تست کرونا برای پرواز الزامی است؟

بله باتوجه به اطلاعیه های جدید هواپیمایی های کشور و همسایگان و کشورهای پذیرای مسافران ایرانی، افرادی که در ایران اقامت دارند برای در پروازی ملزم هستند که تست کرونا برای پرواز بدهند. دراینصورت پیشنهاد می کنیم که از خدمات تست کرونا برای پرواز در منزل بهره ببرید و پاسخ تست را در سریعترین زمان ممکن دریافت نمایید. می توانید برای اطلاع از شرایط انجام تست کرونا برای پرواز به وب سایت هوم کا به آدرس www.homeca.ir مراجعه فرمایید و یا با شماره تماس 02191025595 با ما در تماس باشید.

بعد از تست کرونا

  • پس از انجام تست کرونا توصیه می گردد که در منزل باشید و از حضور در تجمعات انسانی به شدت بپرهیزید، بخصوص اگر علائمی خفیف از کووید 19 را در خود مشاهده می کنید.
  • پس از دریافت پاسخ تست کرونا توسط هوم کا درصورتی که مبتلا به کووید 19 باشید، توصیه می گردد که در قرنطینه بمانید.
  • کارشناس و پزشکان متخصص هوم کا در خصوص فرایند قرنطینه و مراقبت های دوره قرنطینه به شما اطلاعات کافی خواهند داد.
  • درصورتی که علائم بیماری پس از چند روز در شما تخفیف نیافت در سریعترین زمان ممکن به بیمارستان مراجعه کنید.

توصیه هایی برای جلوگیری از ابتلا به کووید19

بصورت قطعی هیچکسی از ابتلا به کووید 19 در امان نیست و تمام افراد بسته به میزان تماس هایی که با سطوح و افراد در طول روز دارند مستعد ابتلا به این ویروس هستند. اما توصیه های پزشکان و نکات بهداشتی که ذکر می کنیم می توانند تا حدود زیادی جهت پیشگیری از ابتلا به این بیمار موثر واقع شوند:

  • در روز چندبار و بعد از هربار تماس با سطوح با احتمال آلودگی دست ها را با آب و صابون شستشو دهید.
  • از حضور در اماکن عمومی با تراکم بالای انسانی خودداری کنید.
  • برای ضدعفونی کردن دست ها و سطوح از محلول ضدعفونی حاوی الکل بهره ببرید.
  • حتما از ماسک بهره ببرید.
  • حتما پس از برگشتن به منزل لباس ها و لوازم در تماس به دیگر افراد را در محلی معین خارج از منزل قرار دهید.
  • در صورت مواجهه با ویروس، برای مثال حضور در مراکز پر تجمع و در ادامه داشتن علائم کرونا، برای جلوگیری از ابتلای سایرین به ویروس کرونا، تست کرونا در منزل بهترین راه کار برای تشخیص ابتلا یا عدم ابتلا به ویروس می باشد.

اگر علائم کرونا دارید

  • درصورتیکه علائم کووید 19 را در خود یا خانواده مشاهده کردید، قرنطینه خانگی را آغاز کنید و از خروج از منزل جدا خودداری کنید.
  • درصورتیکه مبتلا هستید بیشتر استراحت کنید.
  • مصرف مایعات را افزایش دهید. سعی کنید مایعات گرم بیشتر مصرف کنید.
  • درصورتیکه مسائل تنفسی ظهور نکردند شما احتیاجی به مراجعه بیمارستانی ندارید و می توانید با مراقبت کامل در منزل به بهبودی برسید.
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1590

به "تست کرونا در منزل، مورد تائید وزارت بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونا در منزل، مورد تائید وزارت بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید